Auteur Topic: Nieuwe huisgenoot  (gelezen 5189 keer)

Wickingh

• Gast
Re: Nieuwe huisgenoot
« Reactie #30 Gepost op: januari 17, 2006, 03:13:22 am »
Hai Ineke ,

zeer juiste conclusie en ik hoop dat je erg gelukkig wordt met je nieuwe aanwinst.  :thumsup:
Ennuh jij hebt zeker niets verkeert gezegd, ik ben misschien soms wat te uitgesproken als het gaat om papegaaienleed, dat haalt een hoop boosheid bij me naar boven.
Ik hoop nl. dat elke papegaai die in Nederland [of elders] bij een nieuwe eigenaar terecht komt een goed en lang leven krijgt , zowel voor de vogel als voor de eigenaar,

mvg Frank

jochemvh

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: januari 17, 2006, 08:46:02 am »
Jammer dat mijn woorden verkeerd geinterpreteerd worden.
Maar ik begrijp dat er geen prijs wordt gesteld op commentaar en dus houd ik voortaan mijn mond wel.Echter zonde dat dit ten koste zal kunnen gaan bij mensen die een gaitje willen aanschaffen,

Ik denk dat je mening wel degelijk op prijs wordt gesteld, alleen dat je manier van uitdrukken zeker te wensen overlaat.
En hoewel je het met de beste bedoeling schrijft, je voortaan jezelf wat beter moet formuleren.
Zeker wanneer je een situatie aanhaalt als voorbeeld (Koen) terwijl je niet weet wat er afgespeelt heeft of hoe de vork precies in de steel zit.
Dit kan (en is ) verkeerd vallen bij veel mensen, vooral wanneer je zoals bij ons de papegaai in kwestie net verloren hebt.

Niemand is ooit te oud om te leren, en alle informatie is welkom.
Maar mensen nemen nieuwe/aanvullende kennis sneller en makkelijker aan als ze zich niet aangevallen voelen.
Maar dit is mijn mening.

Wickingh

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: januari 17, 2006, 11:08:04 am »
:-X

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #33 Gepost op: januari 17, 2006, 11:32:12 am »
:-X

Africangrey

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: januari 18, 2006, 17:18:11 pm »
Hoi,

Ik heb een leuke foto van de babygaai, zou hem graag laten zien.
Maar hoe moet ik hem hier plaatsen? Heb al wel het stukje elders doorgelezen van hoe een foto te plaatsen, maar snap er niks van ???
Zal wel niet zo moeilijk zijn, wie kan helpen?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #35 Gepost op: januari 19, 2006, 10:50:23 am »
Je hebt een PB met uitleg! Ik zou een nieuw topic openen, dit topic is een beetje afgeweken van het oorspronkelijke onderwerp!  ;)

Africangrey

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: januari 19, 2006, 13:09:53 pm »
Bedank Loes :thumsup:
Zal het vanmiddag even proberen. hoop dat het lukt.
Gr
Ineke