Auteur Topic: Flurry bijt opeens heel hard  (gelezen 5898 keer)

Koko

• Gast
Re: Flurry bijt opeens heel hard
« Reactie #30 Gepost op: februari 01, 2006, 10:34:50 am »
Nou ja of hij het zo leuk vondt, ik weet niet, door mijn schrik reacti belande hij ergens in de keuken, en dat vondt hij weer minder

Groetjes
Boudewijn

Cosch

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: februari 01, 2006, 10:41:27 am »
Nou ik kan me bijna niet voorstellen dat je geen reactie geef als je in een keer onverwachts gebeten word.
Dan heb je een behoorlijk zelfbeheersing.  :o
Ik ben ook bang dat Coco binnenkort, dingen gaat zeggen, die mijn ouders beter maar niet kunnen horen!  :-[

Gr Corina

dutchgerard

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: februari 01, 2006, 10:42:07 am »
Hahahaa, Gino heeft nog wel eens de gewoonte als ik met mijn hoofd in zijn kooi zit om op te ruimen, zacht jes met zijn snavel op mijn hoofd te tikken. De eerste keer schrok ik daar van maar nu niet meer, hij bedoeld er niets kwaads mee.

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #33 Gepost op: februari 01, 2006, 15:32:54 pm »
Nou ik kan me bijna niet voorstellen dat je geen reactie geef als je in een keer onverwachts gebeten word.
Dan heb je een behoorlijk zelfbeheersing.  :o
Ik ben ook bang dat Coco binnenkort, dingen gaat zeggen, die mijn ouders beter maar niet kunnen horen!  :-[

Gr Corina

ik heb eerder schrik voor wat mijn kinderen zullen moeten horen van Pepi als hij begint te praten  :-[

Koko

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: februari 01, 2006, 16:40:17 pm »
Dan heb je een behoorlijk zelfbeheersing.  :o
Ik ben ook bang dat Coco binnenkort, dingen gaat zeggen, die mijn ouders beter maar niet kunnen horen!  :-[

Gr Corina

vandaar dat mijn zelfbeheersing dus effe weg was, het kwam zo onverwachts

Groetjes
Boudewijn