Auteur Topic: HELP !!! Gaat onze kwartel dood ?  (gelezen 9099 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: HELP !!! Gaat onze kwartel dood ?
« Reactie #15 Gepost op: mei 18, 2006, 11:52:37 am »
Ja Daphne ik denk dat alle vogels dat kunnen krijgen toch? ???

Tommy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 18, 2006, 13:32:39 pm »
Geen idee...vooral vogels die wormen en slakken eten. Kippen, lijsters en kraaien bv wel, maar ik heb geen verstand van kwartels :-[
Onze jonge opvang kraai heeft het en we hebben hem al 2 keer ontwormd...t lijkt nu een stuk beter te gaan :a036:, maar ik ga zo toch naar de DA om een prik te halen tegen luchtpijpworm...dat werkt nml t beste. Hij was vreselijk benauwd en suf en ging zo snel achteruit :( Gelukkig is ie nu weer vrolijk...maar toch.
Uiteindelijk kunnen ze hier aan doodgaan, dus ik zou toch even door een DA laten kijken hoor unsound...zou ik zowiezo doen met zo'n ziek dier ;)

unSOUND

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: mei 18, 2006, 23:26:23 pm »
Heb zo'n beetje alle dierenartsen al gebeld, overal krijg ik:

"Nee meneer, wij doen alleen honden en katten"...  :angry:

Overigens lijkt ze wat op te knappen...

charon

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 19, 2006, 08:15:28 am »
kijk even in de lijst met va 's hier op de site

dylantjuh

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 19, 2006, 08:29:25 am »
Wat zielig :(

Hopelijk wordt ze snel beter

unSOUND

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: mei 19, 2006, 12:13:19 pm »
Ze loopt weer rond !  :a036:

Ze is nog niet 100% de oude, maar het gaat al stukken beter ! Maar wat het nou is geweest ?!?!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: mei 19, 2006, 12:28:51 pm »
Daar zul je wel niet achterkomen, als je dat had willen weten had je een vogelarts moeten raadplegen...  ;)

mario34

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: mei 21, 2006, 12:42:24 pm »