Auteur Topic: Tony's oerkreet..???  (gelezen 1166 keer)

Sanco

• Gast
Tony's oerkreet..???
« Gepost op: juli 30, 2006, 16:50:10 pm »
Net toen we thuis kwamen liep het dochtertje van mijn vriend naar de kooi van Tony, en hij laat me een oerkreet horen, zoiets heb ik hem nog nooit horen doen  ???  Ze deed niets, zat niet aan de kooi, ze keek alleen maar naar hem. En het klonk echt als (niet lachen  :)) Woeeeeeaaaarrrrggghhhhh.. En ook best hard. Ik heb er verder niet op gereageerd ofzo, maar wat kan dat betekenen? Gaat hij nu gedrag vertonen dat hij zijn kooi wil beschermen tegen andere mensen ofzo? Ik vind het echt een beetje raar..

Edit Cosch: Rare tekens uit titel gehaald
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2008, 14:05:09 pm door Cosch »

Cosch

• Gast
Re: Tony´s oerkreet..???
« Reactie #1 Gepost op: juli 30, 2006, 22:22:48 pm »
Jeetje wat raar. Ik heb hier nog nooit oerkreten gehoord!
Hoe keek hij er bij? en wat was zijn lichaamstaal?

En waren zijn pupillen klein en veren op de rug omhoog?

vreem hoor!  ???

Sanco

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 30, 2006, 22:54:11 pm »
Ja ik noem het een oerkreet omdat ik anders niet weet hoe ik het moet noemen. :) Maar zijn veren zaten plat op zijn lichaampje en zijn vleugels iets omhoog. Net alsof ie het warm heeft. En zijn pupillen zag ik niet want ik stond in de keuken toen hij dat deed en ik wilde ook niet naar hem toelopen. Daarna was alles ook weer gewoon, hij heeft de rest van de avond heel lief gedaan en lekker met me gespeeld en geknuffeld... Echt apart.  :CENS

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 30, 2006, 22:57:39 pm »
Lijkt een beetje zenuwachtig. Dat veren plat op het lichaam en vleugels omhoog.

Ik weet nog wel dat toen Coco nog jonger was, hij ook zo kon krijsen als er een pluisje (van hem zelf) voorbij zweefde. Sjonge jonge.
Ik zou zeggen, weet niet of het waar is hoor, dat hij ergens van schrok of even vast zat ofzo!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #4 Gepost op: juli 30, 2006, 23:06:26 pm »
dat was ook wat ik dacht,ik denk dat hij gewoon erg is geschrokken en zich daardoor liet horen

Sanco

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2006, 00:26:54 am »
Misschien is hij dan inderdaad geschrokken, dat ze iets te snel op de kooi afliep ofzo... Ik had hem daarna ook gewoon op de kooi gezet en hij deed verder ook niet raar ofzo. maar het was echt een raar geluid. leek op het brullen van een leeuw en de roep van een pauw  ;D  Ik hou het gewoon een beetje in de gaten de volgende keer als ze weer komt.. bedankt voor jullie reacties!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2006, 23:36:28 pm »
yw sanco