Auteur Topic: boos  (gelezen 2650 keer)

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
Re: boos
« Reactie #15 Gepost op: september 01, 2006, 12:48:44 pm »
Ik vind het ook niet nodig dat ze met iedereen de beste vriendjes is, maar ik zou het wel prettig vinden dat ze ook bij anderen wil opstappen en zich daar prettig bij voelt. Ik denk dat ze straks het beste door mijn man uit de kooi wordt gehaald (desnoods met een dikke trui) en dat hij haar naar haar speelplek brengt (en dan heb ik er wat lekkers neergelegd  :))

Sanco

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september 01, 2006, 12:52:47 pm »
Ja super hartstikke goed hoor! Hij moet je man gewoon met leuke dingen associeren dan ben je volgens mij al een heel eind! Tony hoeft van mij ook niet met iedereen vriendjes te zijn hoor, hij mag van mij best aangeven wie hij wel leuk vindt en wie niet. Dat doen mensen ook toch?  ;D

Offline pika

• Net zelfstandig
« Reactie #17 Gepost op: september 01, 2006, 12:53:56 pm »
precies  :thumsup:

Offline pika

• Net zelfstandig
« Reactie #18 Gepost op: september 01, 2006, 18:42:46 pm »
Mijn man heeft haar vanmiddag uit de kooi gehaald met blote arm  :o ik denk nog die heeft lef. Ik ben buiten zicht gebleven, in eerste instantie wou ze bijten maar ze bedacht zich. Zostraks pakt mijn man een banaan en Pika vliegt zo naar hem toe.Hier schrok ze zelf blijkbaar ook van dus ging ze direct weer naar haar standaard, daar kreeg ze een stukje banaan van mijn man en toen hij weer wegliep riep ze hem weer terug  :thumsup: Deze keer toch maar een extra stukje banaan  :-[ Dit zo snel had ik dus niet verwacht, hij heeft haar zelfs een beetje geaaid. Papegaaien het blijven rare beesten hoor doh

Africangrey

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september 01, 2006, 19:55:08 pm »
Ja, rare beesten zijn het zeker, soms moeilijk te doorgronden ;D
(waarom vinden wij ze eigenlijk zo leuk??? :CENS)
Maar goed van je man he :thumsup:, hoop dat het op deze manier de goeie kant opgaat ;)