Auteur Topic: grit  (gelezen 3273 keer)

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
Re: grit
« Reactie #30 Gepost op: september 21, 2006, 08:26:14 am »
En Harrisons haal je gewoon bij een dieren speciaal zaak of moet je dat bestellen via internet?

Er zijn tegenwoordig ook dierenspecialzaken die het in het assortiment hebben. De vogelkelder in Den Haag verkoopt het en zo schijnt er ook een zaak in Groningen en in de buurt van Almere het te verkopen, maar weet niet welke.

Jarie

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: september 21, 2006, 10:39:40 am »
Dan word het Den Haag,bedankt hoor!
ik net mijn dierenarts gebeld,ze hebben het hier ook(5 pond) 47.30 goedkoop is het niet!
« Laatst bewerkt op: september 21, 2006, 10:46:22 am door Jarie »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #32 Gepost op: september 21, 2006, 10:49:58 am »
Nee, tis best duur. Maar ik geef het in combinatie met zaad en een andere pellet en dan doe je er best lang mee. Ik vries 2/3 van de zak in, in bakjes en haal dan steeds een bakje uit de vriezer als de vorige op is! ;)

babalou

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: september 21, 2006, 10:51:01 am »
er zit in rijswijk ook een kleine dierenwinkel die ook harrison verkoopt en die zit onder de prijs van de vogelkelder ik wil wel infomeren voor je wat het daar kost?

Jarie

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: september 21, 2006, 12:26:08 pm »
Dat vind ik harstikke lief hoor,maar als je het dan gaat omrekenen qua benzine geld ben ik mischien nog duurder uit.
Invriezen vind ik wel een goeie,samen met z.n ,,gewonen papegaaienvoer en groenten en fruit,moet t goed zijn lijkt mij.
Bedankt in ieder geval! :a036:

Africangrey

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: september 21, 2006, 16:27:36 pm »
Hoi Jarie, meen een keer gelezen te hebben dat jij in Rotterdam woont?
In Lekkerkerk zit ook een dierenarts die Harrison's verkoopt, iets dichterbij dan Den Haag dacht ik?
Ik haalde het vroeger ook daar en kostte toen 39,95 weet niet wat het nu kost, maar zal niet veel duurder zijn geworden denk ik.
De dierenkliniek heet Crimpenerwaert ;)

Jarie

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: september 21, 2006, 21:28:01 pm »
Ik woon idd in Rotterdam in Ijsselmonde om precies te zijn en een steenworp van Ridderkerk waar ook mijn dierenarts zit en die verkoopt t ook,komt helemaal goed! coolthumb