Auteur Topic: Slecht nieuws  (gelezen 4493 keer)

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
Re: Slecht nieuws
« Reactie #15 Gepost op: december 16, 2006, 20:57:38 pm »
Wij wonen in een portiekwoning en we weten dus dat niemand last mag hebben van ons huisdier. Maar dat staat ook duidelijk in het contract.
Ik hoop maar dat het bij Faya goedkomt... :thumsup:
dan weet je dat dus van te voren, dus fayah moet dat na gaan zoeken! want anders moet je niet zeuren dat ze weg moeten als je dat van te voren wist!
al kan ik me niet voorstellen dat 2 aga's zoveel herrie produceren dat meerdere buren gaan klagen maar goed..

Dorian

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: december 16, 2006, 21:18:27 pm »
ik vind het ook vreemd. denk dat Pink meer lawaai maakt, want die hoor je 4 verdiepingen lager schreeuwen in het trappenhuis. Maar denk niet dat als je een verdieping lager binnen bent, je Pinkey horen kunt eerlijk gezegd.
ik vind het dus ook raar........  ???

Fayah

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: december 21, 2006, 10:30:26 am »
Ja ben ik weer, sorry dat k niet eerder kon reageren maar mijn internetverbinding lag eruit

Maar in ieder geval nog al gedoe geweest hierzo..

Ik woon dus in een portiekwoning, en ik heb de woningvereniging gebeld om te vragen wat er aan gedaan kan worden, zonder me vogels weg te moeten doen.
Zij kwam met enige oplossing om contact met de buren te zoeken, en er zou daarna eventueel bemiddeld kunnen worden.

Dus ik langs de buren, uiteraart eerst het contract nagelezen maar kon niet echt iets specifieks vinden.
Van de 6 buren in mijn protiek gaf maar eentje het toe last te hebben van mijn vogeltjes..De andere gaven wel aan ze te horen maar alleen als ze portiek binnenstappen en niet in huis.

Ik heb uitgebreid met de buurman die er zogenaamd last van heeft gepraat, hij gaf aan migraine aanvallen te hebben en het geschreeuw van mijn vogeltjes niet aan te kunnen horen....(nou sorry hoor, mijn vogeltjes maken wel herrie, maar zoooooo herrie nou ook weer niet.)
Mijn vogeltjes zijn smiddags het actiefste dus ik zei hem die middag terug te komen om te luisteren of het echt zo heriie was..
Dus ik smiddags toen me vogeltjes weer lekker aan het kwebbelen waren naar de buurman beneden mij.
Echter hoorde ik ze alleen op de gang en niet bij hem binnen....Mijn buurman zei dat hij ze wel hoorde blablabla, was nog al discussie.....

Maar ja uiteindlijk liet ik hem weten dat ik ze niet wegdoe alleen omdat het in zn oren zit...En als hij er problemen mee zou blijven hebben zou hij maar maatregelen moeten nemen. Zullen we is zien wie er wint.

In ieder geval we zijn alweer paar dagen verder en heb niks meer van deze man gehoord...

Maar boos ben ik wel, heel erg.....

Cosch

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: december 21, 2006, 10:35:58 am »
Wat goed dat je de discussie bent aangegaan!  :thumsup:
En zo blijkt maar weer dat je niet zo maar zoiets moet aannemen!   :good:

Fayah

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: december 21, 2006, 10:39:11 am »
nee idd, ik schrok gewoon heel erg van de reactie van de woningbouwvereniging, maar ja natuurlijk ga je er dan over na denken en kom je in actie.....

Ben benieuwd of die man nog iets laat horen....

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #20 Gepost op: december 21, 2006, 12:24:21 pm »
ik vindt wel dat de woningbouwvereniging snel conclusie's heeft getrokken na de eerste melding zeg!
Maar goed dat je zelf actie hebt ondernomen!
Succes ermee hopen dat je buurman niet meer zo flauw gaat doen.

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #21 Gepost op: december 21, 2006, 14:47:25 pm »
heel goed opgelost, en zie je wel dat je je vogeltjes niet weg hoeft te doen, die man is de enige die "zogenaamd" last heeft van jou vogeltjes in zijn huis,
dan zal hij aan de woningbouw vereniging moeten vragen om een geluidsmeting te doen, met dit probleem zit ik nu trouwens met mijn buren  :angry:
maar goed, als uit deze meting blijkt dat je vogels onder de "norm" decibel produceren mag de man niet mopperen, als ze erboven zitten moet de woningbouw zijn woning opnieuw isoleren,
jij uit de problemen iig en hij moet dit zelf oplossen!

GELUKKIG :yahoo:

giggles

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: december 27, 2006, 11:14:31 am »
Dat zijn dus echt van die mensen die klagen, om een beetje aandacht te krijgen.
Sneue mensen zijn dat. Waarschijnlijk hoor je hier nooit meer wat over.
Goed opgelost hoor  :thumsup:

En nu geniet je nog lekker lang van je vogeltjes...

.... en de dag is wederom gered doorrrrrrrrrr SUPERRRRRRR Parkieten-land forum!!!!   cheesy2

charon

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: december 27, 2006, 13:16:04 pm »
zo zie je maar weer eind goed al goed

maar ff hoor wat doen ze met kinderen die door het huis rennen moet je die dan ook weg doen ?!?! :P

in mijn oude flat hoorde je ze 2 verdiepingen lager (was héél gehorig) je kon precies horen als de buren een toilet bezoek hadden en al

dus ik vind geluidsoverlast maar een relatief begrip

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: december 27, 2006, 13:20:03 pm »
Als er in zijn huis niets te horen is, alleen door hem zelf (verbeelding) is het toch geen punt meer. Laat de woningbouw anders zelf maar komen luisteren (mocht de man nog wat van zich laten horen!!) ;)