Ja ben ik weer, sorry dat k niet eerder kon reageren maar mijn internetverbinding lag eruit
Maar in ieder geval nog al gedoe geweest hierzo..
Ik woon dus in een portiekwoning, en ik heb de woningvereniging gebeld om te vragen wat er aan gedaan kan worden, zonder me vogels weg te moeten doen.
Zij kwam met enige oplossing om contact met de buren te zoeken, en er zou daarna eventueel bemiddeld kunnen worden.
Dus ik langs de buren, uiteraart eerst het contract nagelezen maar kon niet echt iets specifieks vinden.
Van de 6 buren in mijn protiek gaf maar eentje het toe last te hebben van mijn vogeltjes..De andere gaven wel aan ze te horen maar alleen als ze portiek binnenstappen en niet in huis.
Ik heb uitgebreid met de buurman die er zogenaamd last van heeft gepraat, hij gaf aan migraine aanvallen te hebben en het geschreeuw van mijn vogeltjes niet aan te kunnen horen....(nou sorry hoor, mijn vogeltjes maken wel herrie, maar zoooooo herrie nou ook weer niet.)
Mijn vogeltjes zijn smiddags het actiefste dus ik zei hem die middag terug te komen om te luisteren of het echt zo heriie was..
Dus ik smiddags toen me vogeltjes weer lekker aan het kwebbelen waren naar de buurman beneden mij.
Echter hoorde ik ze alleen op de gang en niet bij hem binnen....Mijn buurman zei dat hij ze wel hoorde blablabla, was nog al discussie.....
Maar ja uiteindlijk liet ik hem weten dat ik ze niet wegdoe alleen omdat het in zn oren zit...En als hij er problemen mee zou blijven hebben zou hij maar maatregelen moeten nemen. Zullen we is zien wie er wint.
In ieder geval we zijn alweer paar dagen verder en heb niks meer van deze man gehoord...
Maar boos ben ik wel, heel erg.....