Auteur Topic: Mijn voliere wordt belaagd door katten..  (gelezen 6095 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn voliere wordt belaagd door katten..
« Reactie #15 Gepost op: november 02, 2006, 21:44:49 pm »
Nee ik heb eigenlijk ook helemaal niks tegen katten als mijn zoontje er niet allergisch voor was hadden we zeker minimaal 1 kat hier gehad....misschien is dat ook nog eens de oplossing... :CENS maar goed dat gaat niet mijn zoontje wordt er echt benauwd van. Het is alleen dat ik vindt dat eigenaren de kat 's nachts binnen moet houden maar ja wie ben ik?

Jarie

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 02, 2006, 21:48:51 pm »
Ik snap dat wel,maar wat als je kat niet binnen wil zijn zoals de mijne???
Nou hebben mijn buren geen vogels of vijvers ,maar dat stomme beest vangt wilde vogels(tis zijn natuur,hij weet niet beter!!)en leg die bij mensen in de tuin. Worden ze ook niet vrolijk van,maar wat moet ik?binnenhouden? hij vliegt de deur erzowat uit!Moeilijk hoor

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #17 Gepost op: november 02, 2006, 21:53:51 pm »
Hmmm tja geen idee hoe je dat moet oplossen, mijn katten vroeger toen die nog wel buiten kwamen riep ik altijd voor het donker binnen en daar bleven ze dan ook tot de volgende morgen. Nooit problemen mee gehad ze waren het zo ook gewend. Toen ze na een tijdje helemaal niet meer buiten mochten van mij omdat 1 kat was aangereden hebben we daar ook nooit geen problemen mee gehad. Natuurlijk was het wel oppassen als de deur open ging dat de kat niet mee schoot maar dat was eigenlijk ook vrij snel over. Het zijn uiteindelijk echt rustige huiskatten geworden.

languuuhh

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 02, 2006, 21:54:26 pm »
we snappen het wel hoor ik ken meer van dat soort katten maar op zo'n moment als dat je gebeurd kunnen je ze wel even op een andere planeet wensen
normaal ben ik gek op katten zolang ze mijn vogels maar niks doen

Jarie

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: november 02, 2006, 21:57:09 pm »
Ja ik dacht ook naarmate de kat ouder word zal het wel minder worden,maar helaas :(