Auteur Topic: hoe maak ik het vrouwtje gek in 5 stappen  (gelezen 1203 keer)

CT

• Gast
hoe maak ik het vrouwtje gek in 5 stappen
« Gepost op: november 16, 2006, 16:08:13 pm »

Gisterenavond is hier de eerste personataman aangekomen, dit zou de man van Tabo worden,  was me dat iets zeg ...............Tabo vondt het eerst ok, kroelde hem maar na een tijdje begon ze hem gewoon in de pootjes te bijten,  :angry:  dus ik op zoek naar de scheidingswand en toen die geplaatst was wilde ik het potje met eten verzetten en ontsnapte die kerel me wel zeker   doh vloog de keuken in waar Onna leuk in haar tentje zat te spelen, ik maar weer op personata jacht    :seestars: en het heerschap besloot om terug te vliegen, achterdeur stond hier wagenwijd open, maar hij keerde terug, vloog opnieuw de keuken in, en ik zo snel als maar kon keukendeur dicht,  daar stond een kooi die ik aan het klaarmaken was voor mijn nieuwkomers voor maandag.
Kereltje vloog erin, Onna zag dit en besloot maar mee te doen en hing hem achterna, ik deurtje dicht, Toen viel mijn eurocent dat de kooi van Tabo nog open stond,   shootme ik naar de veranda om de kooi te sluiten, Tabo zat voorbeeldig in haar hok zichzelf te poetsen alsof er niets gebeurd was  weerom oef
Toen ik terug in de keuken kwam zaten de twee lovertjes te kroelen alsof ze elkaar al eeuwen kenden.    :hart: en Onna maar zachtjes piepen, heb de man maar direct de naam van Tiamo gegeven  zo een verliefd koppel heb ik nog nooit gezien.  smiley_wedding   het waar nu te hopen dat die twee zeker zijn van hun stuk. 
ja he, mooie naam, ik denk dat ik hem hier op het forum of op dwergpapegaaitjesforum heb gezien en vond die naam echt passend voor die nieuwe liefde van Onna.  :)
het is een DD factor blauw, echt een heel mooi getekende personata. mist wel een nageltje maar dit stoort me niet en Onna is er klaarblijkelijk helemaal verzot op Tiamo

de foto's volgen later, de digicam is voor het ogenblik bij mijn nichtje.

Dinnie

TWEETY

• Gast
Re: hoe maak ik het vrouwtje gek in 5 stappen
« Reactie #1 Gepost op: november 16, 2006, 18:17:51 pm »
wat leuk dinnie  :thumsup: :thumsup:
ben benieuwd naar de foto's

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: november 16, 2006, 18:46:31 pm »
Wat goed hee dat het meteen zo klikt! :hart: Kom maar snel met die foto's, ben zo benieuwd!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #3 Gepost op: november 16, 2006, 19:29:12 pm »
goed nieuws hé dinnie,zo zie je maar weer zelfs de dieren hebben voorkeuren  :)
tabo zal ook nog wel eens verliefd worden  :thumsup:

@ loes,leuke banner heb je

pvg

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november 16, 2006, 20:00:40 pm »
hallo,
Dat zal daar nogal een ge-cross geweest zijn cheesy3goed voor de conditie!! Is wel goed voor Onna,hé?!  Maar ik denk dat Tabo geen softje is...succes met de nieuwkomer.
gr.,

Rick

CT

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 16, 2006, 22:38:08 pm »
hallo,
Dat zal daar nogal een ge-cross geweest zijn cheesy3goed voor de conditie!!

zeg da wel, maar gelukkig ken ik dat spelletje, alleen met zo'n klein vogeltje is dat heel anders dan met een hengste van 400 kg.

Maar ik denk dat Tabo geen softje is...succes met de nieuwkomer.

Inderdaad Tabo is geen softje en het zal heel moeilijk zijn om voor haar een passende man te zoeken.
Onna is veel rustiger geworden maar Tabo crost nog steeds in haar kooi rond.
Wel maandag komt er een wildkleur man van juni dit jaar. Hopelijk lukt het met deze. Sandra heb jij nog een kooi vrij die ik effe kan lenen tot ik ze toch bij elkaar kan zetten of ja tot ik dan maar weer een nieuwe heb gevonden?
groetjes
Dinnie