Auteur Topic: mank pootje  (gelezen 1901 keer)

corrie

• Gast
mank pootje
« Gepost op: januari 03, 2007, 12:59:04 pm »
help wie kan my zeggen wat ik moet doen peppie myn bruin oor parkiet heb ik gekocht in november nu komt hy uit zyn kooi en ik zag hem lopen toen dacht ik wat n raar pootje hebt hy maar kan hem nog niet pakken dus goed kyken mist hy n teentje en de andere teentjes staan krom dus n ingetrokken pootjeweet niet wat ik moet doen klimmen kan hy goed  maar ja lopen weet ook niet als hy ouder word hoe het gaat kan iemand my helpen corrie heb al n topic gemaakt weet niet of ik het goed heb gedaan sorry dank jewel

qliqi

• Gast
Re: mank pootje
« Reactie #1 Gepost op: januari 03, 2007, 13:04:19 pm »
zou er toch maar even mee langs een dieren/vogelarts. Gewoon om zeker te zijn dat ie geen blijvende schade overhoudt en veel succes. (ps: even een handdoekje eroverheen en pakken en omdraaien, wellicht dat je het dan iets beter kunt zien?)

Dorian

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 03, 2007, 13:05:47 pm »
zou ook even langs een vogelarts gaan. dan weet je het zeker...

Offline broto

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • kweker van zuid amerikaanse parkieten en forpussen
    • www.conure.nl
« Reactie #3 Gepost op: januari 03, 2007, 13:11:11 pm »
Was dat al toen je hem kocht??, of is hij ergens aan blijven hangen in de kooi

Henk

Dorian

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 03, 2007, 13:14:18 pm »
Da's een slimme vraag ahahahaha  cheesy3

Ik had er niet eens over nagedacht. Maar idd, als je het nu pas ziet...., ruim een maand later....

corrie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 03, 2007, 20:43:37 pm »
Was dat al toen je hem kocht??, of is hij ergens aan blijven hangen in de kooi

Henk

henk ik weet het niet of hy het toen had maar als hy in de kooi zit heb ik het niet gemerkt hy ging van de week voor het eerst lopen en toen dacht ik wat loopt hy raar dacht dat z n teentje tussen het ringetje zat en toen zag ik het  begryp er niets van hy is niet aan de kooi blyven hangen als hy in de kooi bezig is zie je er niets van maar wel bedankt voor je reactie corrie

Dorian

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 04, 2007, 09:09:00 am »
En wat ga je nou doen Corrie?

Lijkt het je niet verstandig om er door een VA naar te laten kijken. Een vogel met een mank pootje voelt zich misschien niet echt lekker en speelt ook daardoor misschien niet...