Auteur Topic: Stof!  (gelezen 1573 keer)

Africangrey

• Gast
Re: Stof!
« Reactie #15 Gepost op: december 16, 2006, 21:02:33 pm »
De stof valt wel mee vind ik.
Maar de poepjes 'vergeet' ik soms meteen op te ruimen, dus moeilijk weer schoon te krijgen zeg maar en etensresten her en der verspreid vind ik veel vervelender :)

giggles

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: december 17, 2006, 20:18:23 pm »
De poepjes is hier ook een groter probleem. één keer in de week moeten we echt de vloer goed dweilen. De meeste poepjes vegen we gelijk op, maar je ziet ze lang niet allemaal liggen idd. De hard geworden poepjes krabben wij van onze laminaat vloer met een roerstokje die ze bij de gamma geven bij je blikje verf en daarna heet water met eucaliptusreiniger eroverheen. Het gaat er elke keer nog af  :good:

Maar goed, klagen mogen we niet, want de meeste van ons wisten waar we aan begonnen toen we een gaai aanschaften  ::)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #17 Gepost op: december 17, 2006, 21:30:15 pm »
Momenteel verliest Kaya veel hele kleine donsjes, die vliegen nu echt in het rond rond om hem heen, ze waaien ook weer weg voor ze opgepoetst zijn! Wij hebben gewoon een witte kerst dit jaar!  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: december 18, 2006, 23:45:20 pm »
Jaa man...stof :o Echt wel. Tommy en Chico (timneh en valkje) regelen dat hier vooral :)

noa

• Gast
stoffig
« Reactie #19 Gepost op: maart 09, 2007, 15:22:27 pm »
is jullie gaai ook zo stoffig?

als ik Noa heb gedoucht en ze zit zich de volgende dag te krabbelen dan komt er een hele stof wolk van haar af.
nu is het bij mij in huis echt niet stoffig, ik stof om de dag ( heb donkere meubels zie je alles op)
hoe kan dat dan??  :CENS

miekje

• Gast
Re: stoffig
« Reactie #20 Gepost op: maart 09, 2007, 15:41:10 pm »
Dat stof maken gaaien en pietjes enz zelf aan.
Daarom moet je ze ook douchen  :shipwrecked:
Bij de ene gaai is dit erger dan de andere, en vooral kaketoes staan erom bekend dat ze heel veel stof produceren  :seestars:
Dus het ligt niet aan jouw afstofkunsten hoor  :)  ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: stoffig
« Reactie #21 Gepost op: maart 09, 2007, 16:03:36 pm »
stofbalen hé ,hier is het net zo en ze gaan toch bijna 5x per week in de douche

laatst dacht ik dat men vensters buitenkant zo vuil waren ,dat ik ze vlug poetste en toen waren ze nog vuil,lag er gewoon aan de binnenkant een wit laagje stof op  :-[
de twee kooien staan voor die 2 vensters dus ja..........de oorzaak was snel gevonden  :)

ede

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: maart 09, 2007, 19:32:00 pm »
Jaaaa hier ook een hoop stof!
Met de luchtreiniger word het er niet minder op!

Ik heb het topic samengevoegd met een van de andere stoffige onderwerpen!  :)