Auteur Topic: Wanneer is een vogel nou echt tam  (gelezen 7098 keer)

ede

• Gast
Re: Wanneer is een vogel nou echt tam
« Reactie #30 Gepost op: mei 31, 2007, 20:21:36 pm »
 :thumsup:  :thumsup:

Derona

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: mei 31, 2007, 21:36:47 pm »
heb je hier het topic gezien van kortwieken?
dan kun je aangeven wat je wil.

veel mensen met superveel verstand knippen alsnog verkeerd.
Palgi bijvoorbeeld.
En dokter Feld ook.
Toch zijn zij beiden vogelarts en vooral Feld schijnt heel bekwaam te zijn.

Ik zeg dit niet omdat ik denk dat jullie kennis er geen verstand van zou hebben.
Meer zodat je het gewoon checken kunt en ook zelf in de hand kunt houden.

Succes.
Overigens naar mijn mening een heel goed plan om te kortwieken.

Ik weet zo niet waar de topic staat maar ik zou er eens op zoek naar gaan.bedankt

Notjes

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: juni 19, 2007, 17:32:10 pm »
ik heb notjes voor het eerst gezien in een dierenwinkel,in een appart kooitje,ik heb altijd de neiging om te zien hoe nieuwsgierig ze zijn,zijn ze bang of blijven ze zitten? deze had meteen mijn vingers vast  :)en ik zei,jij gaat met mij mee naar huis willen of niet,dus sprak ik met de gerant van de winkel,zei me dat ze voor de kweek was maar haar eitjes links liet liggen,een echt karaktergestoord beest dat wel,ik dus vogeltje kopen+kooitje.Ik kan je wel vertellen,na een hoop beten en bloedende gaten in mijn pink is ze de liefste vogel die ik ooit heb gehad,ze is veel verbeterd vroeger viel ze iedereen aan die nog maar een vinger naar haar uit stak nu vraagt ze zelfs om aandacht als er bezoek is,maar het hangt van persoon tot persoon af bij een aga kun je laten zien dat het je niet deert,ik toch maar mijn vriend is nog altijd getraumatiseerd van een aanval van haar dat hij ze niet zal vast pakken