Auteur Topic: Rocco is weer thuis!  (gelezen 4101 keer)

wanda

• Gast
Re: Rocco is weer thuis!
« Reactie #45 Gepost op: september 28, 2007, 12:20:25 pm »
ja waar moet ik beginnen ik negeer hem kompleet maar zo gauw ik in zijn buurt komt begint hij te schreeuwen en gaat dan op de bodem zitten ik wordt er nu zelf ook niet meer blij van in het begin toen die net thuis was dacht ik het gaat goed maar nu het is echt een drama dus we willen het nog wel even aan kijken en anders moeten we toch maar besluiten om hem ergens anders onderdak te geven  :cry: want dit is voor hem niet goed en voor ons ook niet  :cry:

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #46 Gepost op: september 28, 2007, 12:29:57 pm »
En een gedragsconsult bij Bonnie Talsma of Hooijmeijer? Zou dat nog iets kunnen oplossen? Ik vindt het erg jammer voor je, zeker omdat je er zo vol goede moed aan begon.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #47 Gepost op: september 28, 2007, 14:16:49 pm »
Wat ontzettend jammer Wanda... :cry:

Er gaat toch iets mis... onbewust misschien je houding ofzo. Je weet hoe subtiel het kan zijn (bijvoorbeeld stiekem kijken is bijna onmogelijk. Je moet écht niet kijken).. Maar goed, ik wist dat het een lang proces zou worden, het ging bij mij eigenlijk toch steeds wel heé'l langzaam iets vooruit, nu blijkt het toch weer áchteruit te gaan.. :cry: Ik vind het echt heel rot voor Rocco en voor jullie!

giggles

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: oktober 02, 2007, 14:48:14 pm »
Soms wil het gedrag nog wel is verergeren als je het goed doet.
Gewoon blijven volhouden.

Het kan een teken zijn dat het juist helpt en zijn het voor hem wanhoopspogingen om toch maar aandacht proberen te vragen.
Blijven volhouden tot hij rustig blijft. Zolang er met zijn gezondheid verder niks mis lijkt te gaan in ieder geval.
Dus controleer zijn poepjes en controleer of hij goed eet.

wanda

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: oktober 02, 2007, 15:31:43 pm »
ik ben vandaag bij dieca geweest en het verhaal weer uitgelegt ik ben gewoon wanhopig hij gaat morgen met vakantie en na zij vakantie komt hij bij me lang om te kijken naar zijn gedrag en hoop dat het dan iets oplevert hij komt 20 oktober terug en dan na die tijd zal ik besluiten of ik mijn rocco hou of dat ik hem verkoop.Maar tegen die tijd zal ik het wel melden op het forum ???

ede

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: oktober 02, 2007, 15:36:39 pm »
Ok. Hou er rekening mee dat je tegenstrijdige informatie kunt krijgen. Wat Loes zegt en wat Sjaak zal zeggen.
Ik hoop dat je daardoor niet nog meer onzekerder word.  :CENS

Nou ja.. ik hoop dat je er uit komt en anders is een goed nieuw huisje misschien toch de beste oplossing!  :thumsup: