Auteur Topic: Voor en nadelen 2 papegaaien  (gelezen 2738 keer)

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
Re: 2 papegaaien
« Reactie #15 Gepost op: april 07, 2008, 22:46:01 pm »
die van mij komen niet overeen (vermoedelijk man en pop)

valkje

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 08, 2008, 00:03:11 am »
dus kan je wel zeggen dat 2 leuker is dan 1 gaai hoewel edels wat moeilijker zijn met in 1 kooi houden de pop is behoorlijk dominant maar dan hou ik wel 2 kooien ik denk een dubbele met tussenschot dan kunnen ze samen en apart net hoe het gaat en rommel ben ik wel gewend  .met 4 honden valkjes en een papegaai.soms denk ik wel eens ik zuig vandaag maar niet na 2 uur zie je er niks meer van,maar toch doe je het maar wel.
« Laatst bewerkt op: april 08, 2008, 00:07:34 am door valkje »

Brosje

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: april 22, 2008, 00:09:41 am »
hier van mijzelf 1 grijsje ,en ruim een jaar  loge koko gehad (is inmiddels  weer weg)   buiten ging het samen goed , maar konden niet in  kooi , 7 kakariki's en 5 valkjes , hoop troep ,en heel veel stof , maar dat maakt de gezellige boel weer goed , :thumsup:  maar edels  zijn de enigste gaaien die niet stoffen , zelfs een  astma patient  kan een edel houden !!! ,  dus ik zou zeggen   Ga ervoor en haal een pop erbij ,  zelf  vind ik de edels  super mooie gaaien ,......... zou ze ook wel willen hebben , mja word te veel , misschien een speelmaatje voor sjacco ,  maar dan is het echt over en sluiten hier  ;)