Over je vraag over het cinnamon groen kan ik geen antwoord geven. Ik weet niet welke kleur dat is.

Heb je er een foto van?
Of je jonkies kwijt raakt, ligt volgens mij niet alleen aan de kleur, maar ook of je de kleintjes tam maakt of niet.
En heb je overigens al uitgezocht wat een groen cinnamon x blauw voor jonkies zal geven?
Nu over je balende aagjes. Hoe heb je de 2 aga's bij elkaar gezet? En weet je zeker dat je nu 2 verschillende geslachten hebt? Zoja, hoe weet je dat? Want bij een aga van 4 maanden is het bijna onmogelijk te bepalen, tenzij er een dna-test is geweest. En hoe weet je het van aagje 1? En 2 popjes is vragen om moeilijkheden, die gaan elkaar de tent uit knokken.
Als je 2 aga's bij elkaar zet, si het handig ze eerst op neutraal terrein aan elkaar te laten wennen, het liefst dus buiten hun kooi.
Daarna is het het best om ze samen in een nieuwe kooi te doen. Als je de nieuwe aga plompverloren in de kooi van de eerste aga zet, vraag je ook om moeilijkheden. De eerste aga zal dan nl zijn territorium gaan verdedigen. Als je ze plompverloren bij elkaar zet, dan kan het dat ze elkaar niet accepteren, terwijl ze dat met een langzame opbouw wel gedaan zouden hebben.
Sowieso hebben aga's even de tijd nodig om aan elkaar te wennen.
Ik zou geen meerdere aga's bij elkaar zetten, maar per koppeltje in een kooi.
En volgens mij hebben aga's geen 2 of 3 emoties hoor! Maar een heel scala!