Het is alweer een hele tijd geleden dat ik heb geschreven maar heb het soms gewoon razend druk dat ik er helemaal niet aan toe kom. Met Apollo en Micah gaat het super goed. Overdag willen ze altijd lekker spelen en 's-avonds veranderen ze in heuse kroelkippen waarbij ze het liefst allebei door mij geaaid worden. En dat terwijl mijn vriend toch ook echt wel met ze wil kroelen

Ook hebben ze allebei een vriendje, Micah is goede vriendjes met Zaazoo, het gaaitje van mijn schoonmoeder en Apollo is goede vrienden met Nemo, het gaaitje van mijn schoonzusje. Zaazoo is een grijsje en Nemo is een caique. Apollo en Micah gaan nu dus regelmatig op speeldate en vermaken zich dan prima. Ze komen eigenlijk gewoon doodmoe thuis dan
Verder heeft Micah zijn eerste verstaanbare woordjes gezegd en dat was: 'Apollo, lekker he?' Met geluk hebben we het zelfs op film staan dus daar zijn we super trots op. Sindsdien is hij alleen maar meer en meer aan het oefenen gegaan en komt er steeds meer voorbij. Ook gaan fluitjes hem steeds beter af.
Om de update af te sluiten, nog een aantal foto's want dat blijft toch mijn favoriete hobby

Apollo stoeit met mijn handen

Apollo op zijn favoplekje voor het raam

Micah bovenop de playtop

Close up Micah

Apollo leest graag de krant

Micah's laatste kunstje

Micah 'praat'

Apollo met Nemo

En de nieuwste trots