Auteur Topic: De wilde avonturen van Quecky en Qwiebus  (gelezen 1174 keer)

Offline Marijke

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
De wilde avonturen van Quecky en Qwiebus
« Gepost op: oktober 25, 2008, 09:21:53 am »

Tegenwoordig komt het best vaak voor dat wij s avonds vergeten de kooi dicht te doen  :-[
Nou een aantal weken geleden kwam ik de kamer binnen en zat Qwiebus prinsheerlijk te dansen op haar kooi!! ;D Afgelopen week was de kooi van Quiney en Quecky open maar ze waren er niet uitgeklommen!! Vanochtend was Qwiebus ook weer heel erg vrolijk en fluiten en brabbelen, (doet ie anders ook wel, maar nu was het langer. Dus wij gaan kijken zit Qwiebus naast Quecky! in haar kooi! Quiney zat boven op de kooi van Qwiebus!!

Gister hadden we op standaard zaadjes, Nou Qwiebus laat zich niet zo heel erg snel wegjagen, maar Quecky al HELEMAAL niet. Nu zat Quecky lekker te eten en Qwiebus durfde er niet bij en de buurt te komen, allebei een lange nek!! van dit is voor mij. Quiney kwam er ook langs geslopen, wat ie anders nooit durft. en kon gewoon gaan eten. Qwiebus heeft het aan alle kanten geprobeerd. Via het drinkensbakje, via de stok via het touw vanaf boven, maar ze mocht er niet bijkomen van onze meyer Queckie  cheesy2

Terwijl Ze Quiney wel wegjaagd! Ik kan zien dat Quecky echt iets van papegaaien wegheeft, hoe klein ze ook is!!

cosch

• Gast
Re: De wilde avonturen van Quecky en Qwiebus
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2008, 14:57:33 pm »
 ;D ;D

Hadden jullie Qwiebus in de verkeerde kooi gezet?  :)
Of alles weer per ongeluk open laten staan?

Ja die qwiebus is een held op sokken!  :)

arnootje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 25, 2008, 15:05:29 pm »
Nee Qwiebus zat goed, alleen beide kooien stonden open. foutje mijner zijds  :-[

cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: oktober 25, 2008, 15:06:35 pm »
cheesy2

Gelukkig gedragen ze zich wel goed!  :)

jet

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 25, 2008, 15:11:39 pm »
Ik ben die van mij ook wel eens op de boom vergeten en zo naar bed toe gegaan, niks aan de hand gelukkig  :-[

Offline Marijke

• Net zelfstandig
« Reactie #5 Gepost op: oktober 25, 2008, 15:14:30 pm »
Ik ben die van mij t, wel eens op de boom vergeten en zo naar bed toe gegaan, niks aan de hand gelukkig  :-[

vergeten zijn we ze gelukkig nooit, maar wel eens dat ze er om 21.00 uur nog zaten terwijl het om 20.30 bedtijd is  cheesy2

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #6 Gepost op: oktober 25, 2008, 16:04:54 pm »
;D ;D stelletje! ;D ;D

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #7 Gepost op: oktober 25, 2008, 16:19:11 pm »
Gister hadden we op standaard zaadjes, Nou Qwiebus laat zich niet zo heel erg snel wegjagen, maar Quecky al HELEMAAL niet. Nu zat Quecky lekker te eten en Qwiebus durfde er niet bij en de buurt te komen, allebei een lange nek!! van dit is voor mij. Quiney kwam er ook langs geslopen, wat ie anders nooit durft. en kon gewoon gaan eten. Qwiebus heeft het aan alle kanten geprobeerd. Via het drinkensbakje, via de stok via het touw vanaf boven, maar ze mocht er niet bijkomen van onze meyer Queckie  cheesy2

Hoe was dat gezegde ook alweer? Als 2 honden vechten om een bot, gaat er een 3e er mee heen?
:)

arnootje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 25, 2008, 18:44:26 pm »

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #9 Gepost op: oktober 25, 2008, 19:02:08 pm »
 :angry: Ben ook zo slecht he met spreekwoorden en gezegden... Haal altijd alles door elkaar  :-[
Thnx voor de correctie  :)