Auteur Topic: help KAAL!!!!!  (gelezen 3819 keer)

Offline aschra

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • joly en keesie en Dirk
Re: help KAAL!!!!!
« Reactie #15 Gepost op: februari 06, 2009, 18:55:14 pm »
Ik weet niet welke pellet je voert, maar hier eten ze de hp coarce van harrison ook niet.
Maar de adult vinden ze hier wel lekker.

Misschien toch wat verschillende merken geven en kijken wat hij lekker vind.

bianca

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 09, 2009, 14:46:28 pm »
oke zal wat uit gaan proberen kijken welke pellets hij het lekkers vind wie weet!
en ook hopen dat het voor zijn uitelijk  ook goed is en gaat we zullen zien begrijp gedult en liefde is een schone zaak vol goede moet er weer een poging op wagen.[ ;)

Rianne83

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: februari 09, 2009, 18:18:57 pm »
Hoi,

ik lees dat kooi en SPEELGOED nog hetzelfde zijn. Misschien toch wel tijd voor andere speeltjes? :) Ik zal niet zeggen dat het DE oplossing is maar verandering van speelgoed kan nooit kwaad.
Mijn Rose is gek op de pellets, ik geef ze alleen als extraatje want als ik een bakje vol geef, sloopt hij de helft en gooit hij de andere helft op de grond.

bianca

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 07, 2009, 15:49:52 pm »
jippie zijn veren komen terug :hot:
ik besproei hem met bird shower met aloevera en het schijnt te helpen 1a2keer per week en om de 2 dagen gewoon doucen of sproeien.en dan weer 2weken rust en weer op nieuw.ben zo blij dat het beter gaat ook praten word beter hij zit duidelijkerin zijn vel.groet bianca

bianca

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 07, 2009, 15:51:46 pm »
pallets eten vind hij nog vreemd hij schaapt ze wel en de zooi ligt op de bodem maar op eten homaar wie weet ik hou nog even vol en anders ga ik andere proberen. groet bianca

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #20 Gepost op: mei 07, 2009, 23:39:54 pm »
ook al morsen ze veel met pellets , ze hebben er toch steeds wel wat van binnen