Auteur Topic: Met spoed herplaatsing 2 valkparkieten  (gelezen 1953 keer)

aussie

• Gast
Met spoed herplaatsing 2 valkparkieten
« Gepost op: mei 21, 2009, 12:19:29 pm »
Ik kan hier geen apart gedeelte voor vinden, dus ik zet het maar hier neer. Als het niet goed is hoor ik het wel   :) :

Met spoed zoekt ik een goed adres voor 2 valkparkieten die 4 jaar geleden door mij gekweekt zijn. Het huidige baasje is zwaar allergisch geworden en de vogels kunnen i.v.m. gezondheidsproblemen niet meer blijven. Ze komen nu ook nauwelijk meer uit hun kooi. Het gaat om een cinnamon geparelde man en een geparelde pop. Ze zijn broer en zus en beide split voor witmasker en kanssplit voor bont. Ze zijn tam, het popje meer dan de man. Ik krijg binnenkort foto's van ze en een uitgebreidere karakterbeschrijving. Mocht er iemand zijn die ze ook tijdelijk op kan vangen kan die zich ook melden voor het geval de herplaatsing lang op zich laat wachten. Bij voorkeur worden ze ergens binnen geplaatst omdat ze tam zijn, maar mensen met een ruime volière mogen ook reageren  ;)

Karin ( De Bonte Parel )

p.s. Ze wonen in Noord Holland
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2009, 12:43:40 pm door aussie »

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
Re: Met spoed herplaatsing 2 valkparkieten
« Reactie #1 Gepost op: mei 21, 2009, 12:29:39 pm »
het is niet het goede gedeelte, maar op het goede gedeelte mag jij nog niet, dus hij staat hier prima!
na een beperkt aantal berichten kan je daar wel komen, al hoop ik dat je voor die tijd al een thuis vind!
succes!

aussie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 25, 2009, 21:56:06 pm »
Waarschijnlijk heb ik er iemand voor gevonden.... :thumsup:

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2009, 23:35:56 pm »
en hebbe ze al een ieuw huisje? gr mar