Auteur Topic: melina's verzameling  (gelezen 1494 keer)

melina

• Gast
melina's verzameling
« Gepost op: maart 23, 2009, 19:10:09 pm »
Het gaat super met Bram!! Gister kon ik haar al aaien en stapte ze zonder problemen op.
Maar vandaag stapte ze zelfs op in de kooi  :hart: geen gaten erbij niets  :thumsup:
Vandaag zat ze ook een tijdje heel dicht naast Heidi zonder trammelant, dus .... dit kippie went snel geloof ik    :dance:

melina

• Gast
Re: melina's verzameling
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2009, 20:19:27 pm »
andaag heb ik met stomme verbazing een dik half uur naar Bram geluisterd!! ze zat heerlijk te praten  :hart: er kwam van alles voorbij
Toch een teken dat mienmuts het naar dr zin krijgt!!! :thumsup:

melina

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2009, 17:30:49 pm »
Vandaag is er nog een grijsje bij gekomen. Doris een man van 1,5 jaar met een tic.
Hij is te jong verkocht en hij schreeuwde als zijn vrouwtje maar opstond om naar de openkeuken te gaan, ze hadden al heel snel een edel erbij gekocht voor gezeldschap maar Doris is helemaal gefixeerd op zijn vrouwtje. Hij is ook al 3 weken wezen logeren bij iemand om zo het patroon te doorbreken, maar niets hielp. De testen zijn vandaag gelijk afgenomen en opgestuurd, hopenlijk eind volgende week uitslag.Tot die tijd zit hij uiteraard in karantaine.
Wel is hij ook heerlijk mee naar buiten geweest. Doris is de enigste die gewiekt is dus makkelijk op de buitenboom te zetten :thumsup:
Zo is tie er toch bij.

melina

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 17, 2009, 13:29:27 pm »
Doris zijn testen zijn goed :thumsup: Ik heb hem gelijk naar de woonkamer gerold :dance:

melina

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juni 02, 2009, 18:14:42 pm »
oeps, al een tijdje niets verteld :-[ Doris is helemaal ingeburgerd en heeft zijnstekkie gevonden. Ik heb nog geen koppelte maar ach.. wie weet komt dat nog en zo niet dan niet.
 Maar ondertussen....
Ik ga zaterdag nog een grijze meneer ophalen   dus elke dame krijgt een eige vent  :thumsup:  wie wat gaat kiezen/klikken maakt me niet uit. Maar Heidi kan haar Peter krijgen want zo heet hij  :dance:  hij is van 2003. Maar als Brammetje en peter klikken.. ook goed. we zien wel. en klikt het niet, ook goed haha. Peter is een plukkertje, niet tot bloot toe, maar wel met ups en downs. Ook vertoond hij best partner gedrag naar de huidige eigenaar (vaak ophoesten van voedsel ) dus tijd voor hem om een nieuwe weg in te slaan.