zit prada gister op de speelplaats en vliegt er af en zie ik opeens overal bloed

ik kijken waar het vandaan kwam was het van zijn snavel

ik dacht nou kijk het ffe af en mischien houdt het op met bloeden nou niet dus

ik besloot om om kwart voor 8 maar een dierenarts te bellen

we konden om 21:00 langskomen in den haag. ik wou prada in de carrier doen nnou niet dus want prada had zoiets van bekijk jij het maar daar ga ik dus moooi niet in

ik dus hem meegenomen op me hand en rich rijden. gaat prada opeens zijn tongetje elke keer naar de zijkant douwen en heel raar met zijn kop heen en weer

nou ik kreeg een rolling dacht hij zal toch geen hersenbloeding krijge

kwame na veel gezoek aan en de dierenarts kijken naar zijn snavel en besloot er een stukje af te halen en dicht te maken zodat prada niet meer zoveel pijn had. nou ik die spreekkamer uit en rich bleef erbij. nou ik hoorde prada schreeuwe niet te zuinig

ik dus ook helemaal van slag en die assistente mij trooste in de wachtkamer

bleek nou prada was zo hard aan het schreeuwe omdat die dierenarts hem in een handoek beetpakte

maar toen ie uiteindelijk dat stukje van zijn snavel weghaalde en dichtmaakte gaf prada haast geen krimp zie rich

ik kreeg pijnstillers mee voor prada en je kon gelijk merken dat de meeste pijn weg was

prada was rustiger en lied zijn tongetje gewoon in zijn bekkie en schudde niet meer met zijn koppie

kreeg onderweg elke keer kusjes van prada en nu gaat het goed met hem hoor

eet weer wel voorzichtig

al met al weer een heel avontuur voor de zaterdagavond pfffffff

op de terugweg was er daar kermis en vuurwerk nou prada keek zijn oogjes uit naar dat vuurwerk vondt het volgens mij wel wat

gr mar