Auteur Topic: mijn gezin en beestenboel  (gelezen 8909 keer)

Offline monique1977

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Vrouw
  • coco en misty
    • http://members.lycos.nl/dartenvoorkika/home.html
Re: mijn gezin en beestenboel
« Reactie #105 Gepost op: februari 01, 2010, 21:10:06 pm »
dank jullie wel allemaal.

we hadden gekozen om alleen muziek te draaien tijdens de plechtigheid, want op de afgelopen 15 jaar na, heeft ze alleen een rotleven gehad, en we vonden het niet gepast om die ouwe koeien uit de sloot te halen. we waren alleen met familie en een paar goede vrienden en die weten wel hoe haar leven was.
we zijn begonnen met Queen -  Don't stop me now (heeft ze mn hele jeugd in mn kop gestampt dat ze dat nummer wou laten draaien als ze was overleden, heb ik goed onthouden), daarna R.E.M - Everybody hurts (haar lievelingsnummer), daarna de Kastelruther Spatzen - Septemberschnee (ja ze hield van heel veel soorten muziek) en daarna nog een kerkelijk nummer omdat ze wel geloofde, maar ons niet zo heeft opgevoed of naar de kerk ofzo ging.

de kinderen waren erg lief tijdens de plechtigheid, zelfs Wesley. mijn schoonzusje en ik hebben onze tranen echt binnen moeten houden, maar dat komt omdat we Rachael* ook nog zo voor de geest hadden. al met al een hele mooie dienst.

Enne slotje?? was Pascal bezig slotjes te zetten  ;D ;D ;D gelukkig werd dat op tijd opgemerkt  :thumsup: ;D ;D

Offline monique1977

• Pas uitgevlogen
  • coco en misty
« Reactie #106 Gepost op: februari 09, 2010, 07:50:22 am »
pffffffffff wat vliegt de tijd. het is nu alweer een jaar geleden dat ons meissie werd opgenomen in het UMCG en er een hersentumor werd geconstateerd. het leven gaat door, en dat heb je op zo'n moment ineens in de gaten.  :cry:

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #107 Gepost op: februari 09, 2010, 11:31:59 am »
ja dan beleef je alles weer opnieuw pfff lijkt mij  :( sterkte  console

Offline monique1977

• Pas uitgevlogen
  • coco en misty
« Reactie #108 Gepost op: maart 14, 2010, 16:13:18 pm »
wesley voor het eerst op de fiets, de zijwieltjes zijn weer teruggevonden   :)

vorige week een cake gebakken met Wesley

vorige week was Danique op bezoek, dus samen op Wesley zijn stoel zitten spelen hahahaha

en als laatste Droppie, de aga van mijn mams*. mijn stiefvader wou hem niet houden, en omdat ze hem van mij had gekregen een aantal jaren geleden, mocht ik hem meenemen naar huis. hij voelt zich al helemaal happy bij ons, elke dag heeft hij de grootste praat met Lorre en Wopke. omdat hij altijd zo gestresst was doordat hij echt in het middelpunt van de kamer stond bij mams (voor het raam, kleine huiskamer, en iedereen die precies voor Droppie langs moest lopen) heb ik hem hier op het rustigste plekje neergezet, en daar voelt hij zich helemaal happy   :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #109 Gepost op: maart 14, 2010, 17:58:38 pm »
war een mooike die droppie

en euh..... naar wesly kijken is echt genieten hoor  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #110 Gepost op: maart 14, 2010, 18:10:12 pm »
Schatjes hoor, de aga en de kindjes!! Dat meiske is ook een poepie!  :hart:

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #111 Gepost op: maart 14, 2010, 23:01:44 pm »
dat snuitje op die fiets  :) nou voor je het weet staat ie met een brommer voor de deur  ;D en dan knip je in je vingers en dan heeft ie zijn rijbewijs dus ook een auto  :seestars: ze worde zo snel groot de tijd vliegt  :( tony van mij wordt al weer 21jr 5 april waar blijft de tijd  :CENS of beter gezegt stop de tijd zoals marco dat zo mooi kan zinge  :CENS geniet maar van die kleine boef  ;D

Offline monique1977

• Pas uitgevlogen
  • coco en misty
« Reactie #112 Gepost op: maart 15, 2010, 11:43:58 am »
ze worden idd heel snel groot, Wesley word 31 mei alweer 3 jaa, brian en jessica worden 17 juni alweer 8 en 13 jaar. en rond 21 juli krijgen we weer een kleine spruit erbij die ook wel snel groot word (tenminste, snel in onze ogen dan hahaha) de tijd vliegt gewoon voorbij.