Auteur Topic: Kaytee  (gelezen 1798 keer)

Brenda

• Gast
Kaytee
« Gepost op: mei 29, 2005, 11:32:44 am »
Ik weet niet precies hoe je het schrijft maar hoe is de kwaliteit van deze brokken?
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2005, 11:34:56 am door Brenda »

Cheetah

• Gast
Re: Kaytee
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2005, 12:32:28 pm »
In Nederland word deze niet zo heel veel gebruikt volgens mij, maar in Amerika is men hier erg lovend over (volgens diverse Amerikaanse papegaaien fora's).
Ik zou zeggen probeer het gewoon, kijk hoe je vogel het accepteerd en erop reageert. Inprincipe is elk pellet goed, maar je moet er altijd nog dingen als fruit/groente en zaadmengsels bij geven. Het is alleen de vraag of de vogel er goed op reageert.

Brenda

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2005, 13:54:54 pm »
Ik heb weleens gehoord dat er juist heel erg veel pellets zijn die helemaal niet zo goed zijn, maar dat weet ik verder dus niet  ???
Kaytee is het enige pelletvoer wat ik hier weleens in winkels zie liggen, ik heb overigens niet opgelet welke variant het is (ik zie op de site van kaytee dat ze veel verschillende hebben). We hebben van iemand een klein beetje kaytee gekregen om te proberen. Ik leg telkens een paar brokjes in Coco's bakje bij het zaadmengsel en de brokjes verdwijnen dus ik neem aan dat hij ze opeet  :)

Wickingh

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2005, 16:05:22 pm »
Hai Brenda,

Kaytee ken ik persoonlijk niet,wel van naam maar geen mensen die het regelmatig gebruiken,dat je niet alle merken ziet liggen komt omdat niet alle merken in de detailhandel te krijgen zijn.
Harrissons bij de dierenarts en eco-bird via internet/telefoon.

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: mei 29, 2005, 16:18:46 pm »
Ecobird is wel te krijgen in sommige dierenwinkels, in Gorinchem verkopen ze het ook...

Wickingh

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 29, 2005, 16:22:00 pm »
Ecobird is wel te krijgen in sommige dierenwinkels, in Gorinchem verkopen ze het ook...

Hai Loes,

dank je voor de aanvulling,ook Harrissons wordt soms in de winkel verkocht [oa ons aller vriend D], maar dit zijn over het algemeen uitzonderingen,

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: mei 29, 2005, 16:23:24 pm »
Helaas wel ja... ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: mei 29, 2005, 16:27:40 pm »
Ps Loes ennuh doet tie het goed, ;) .

Ik heb iig mijn wang nog niet gewassen hoor tot nu toe hij gloeit nog helemaal na

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #8 Gepost op: mei 29, 2005, 16:29:17 pm »
Haha! Ja, hij doet het prima, je was wel vergeten je adreslijst te wissen... wat een vrouwen stonden daar in zeg... honderden volgens mij.. Ze zijn  nu allemaal gewist...  ;D Hij doet het fantastisch!!!!!!  :thumbsup:

Wickingh

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: mei 29, 2005, 16:47:32 pm »
Haha! Ja, hij doet het prima, je was wel vergeten je adreslijst te wissen... wat een vrouwen stonden daar in zeg... honderden volgens mij.. Ze zijn  nu allemaal gewist...  ;D Hij doet het fantastisch!!!!!!  :thumbsup:

Oeps hoe leg ik dit nu weer uit  :-[ ,

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #10 Gepost op: mei 29, 2005, 16:48:45 pm »
Hahaha!  :P :-*

Cheetah

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: mei 29, 2005, 19:14:12 pm »
Hai Loes,

dank je voor de aanvulling,ook Harrissons wordt soms in de winkel verkocht [oa ons aller vriend D], maar dit zijn over het algemeen uitzonderingen,

mvg Frank

Ik dacht dat Dennis hartstikke tegen pellet was!

Wickingh

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: mei 29, 2005, 19:15:52 pm »
Ik dacht dat Dennis hartstikke tegen pellet was!

Hai Ashvin,

D. is voor het vullen van zijn kassala,

mvg Frank

Cosch

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: mei 30, 2005, 09:30:31 am »
Ik heb eens een probeer zakje gehad van Verstappen. (daar kun je ze trouwens ook kopen). Het rook erg zoet en het zijn van die felle gekleurde brokjes. Ze zijn in allerlei vormen en maten. En dat is dan ook gelijk weer afwisseling voor de vogel!
Maar Coco vond het niks!

Gr Corina