Ik ben van mening dat iedereen mag zeggen hoe hij of zij denkt over iets, maar dat je wel het respect voor elkaar moet kunnen opbrengen, dat hij of zij anders denkt. Dit geld voor alle partijen.
Misschien waren Frank, rob, deejee, en Nanda wel een hele andere mening toegedaan. Dat had heel goed gekend. Iedereen is en denkt anders.
Na wat informatie hebben gezocht, bleek dat de kweker een goede reputatie had en misschien geopereerd zou worden, en hij daarom waarschijnlijk de baby eerder weg wilde doen, aan iemand die ervaring had met baby's op handvoeding van zo jong.
Nu wordt het verhaal al heel anders. en vanuit de kweker ook heel begrijpelijk en ook van Deejee, die al een baby van 7 weken had opgevoed. Als dit van af het begin gezegd was dan had het hele gesprek anders gelopen. En ik hoop voor de kweker dat hij nog iemand vind die zo jong met succes een baby kan grootbrengen. Voor deejee hoop ik, dat ze slaagt in het vinden van een andere baby en dat ze daar heel veel plezier aan zal beleven. En misschien komen bepaalde dingen niet over zoals ze over moeten komen, maar deejee begrijp dan in elk geval, dat dit raad is waar je iets aan kan hebben, want als het mis loopt dan hebben wij daar niet zo veel last van, maar jij bent ontroostbaar.

gr corina