Moeilijk hoor. Ik snap je helemaal, ook mijn droom is dat mn vogels buiten meevliegen

Maar ja, nu heb ik ze dus gewiekt. Dat heeft momenteel zoveel voordelen :thumbsup: . Ze kunnen lekker mee, ik hoef niet bang te zijn dat iemand een deur of raam open laat en ze vliegen ook niet perongeluk in de pan of de WC ofzo. Veder merk ik trouwens aan geen van de vogels hier dat ze het vliegen missen.

Ik zit er ook wel over te denken om eens een tuigje te proberen, maar dan eerst wel gewiekt. Ze zullen er uitvloepen brrr dat vind ik echt te eng

, zeker zolang ze het niet gewend zijn.
Ik heb wel een tuigje gebruikt voor een kraai die ik had gevonden. Die kon niet meer los of terug maar was wel direct aan zn vlieglessen toe

. Omdat ik hem beslist direct buiten wilde hebben en laten vliegen, maar hij mij nog niet echt kende dacht ik dat dat een goede oplossing was. Maar hmmmm ik vond het niks en hij al helemaal niet
Ik heb dus t risico genomen dat hij wegfladderde, want echt vliegen deed hij niet en t tuigje achter in de kast gemikt. Hij bleef mooi bij me :thumbsup: Owhhhhhhhh wat zou ik dat graag willen met mn gaaitjes!