ik moet het even kwijt. Ben vandaag op uitstap geweest met mijn dochter, hond EN met COCO. Even getwijfeld, zou ik het nu doen of niet. Coco in de reiskooi en ook mee in de auto. Tijdens de rit gaf ie geen krimp. Aan het strand was het reuzegezellig, coco hield zich stil tijdens het wandelen maar eens ik ging liggen in het zand ontspande hij. Lekker in de zon ging hij zich op mijn buik/borst nestelen. Veel volk aan het strand en dus veel aandacht voor Coco. 2 dames in een stoeltje hadden er voortdurend hun zicht in. 2 mensen kwamen zelfs foto's maken. Superheerlijk. Onvergetelijk, lekker zonnen met je papegaai ontspannen op je buik.
Daarna een terrasje en toen kwam hij helemaal los. Na enkele uitdagingen van fluitende terrasbezoekers begon hij er ook aan. Enkele mooie deuntjes en harde tonen gingen over de zeedlijk. De passage bewonderen zoals wij doen op terras, nou daar geniet coco ook heel erg van en dat laat hij merken.
Spijtig genoeg was Coco de enige papegaai op het noordzeestrand en dan nog met dit mooie weer.
Spijtig dat die mooie dagen bijna om zijn.
Wat een schattig beest is hij toch.