Auteur Topic: Gaai los in de auto, mag dat?  (gelezen 2158 keer)

russelltje

• Gast
Re: Gaai los in de auto, mag dat?
« Reactie #15 Gepost op: oktober 07, 2006, 17:22:30 pm »
Marian, je praat nu net als een agent  :)
Ik maak in de regel nooit noodstoppen en bovendien ben ik met een gaai of hond in de auto wel bedachtzamer hoor.
Als het een eind rijden is prefereer ik ook een bench.

giggles

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober 08, 2006, 12:19:14 pm »
Mee eens.
kleine eindjes heb ik minder moeite mee als ze los zitten als flinke einden rijden.
Ik ben ook veel bedachtzamer als ik de gaaien mee heb in de auto.
Maar ja een ongeluk hoeft niet altijd van jou af te komen, het kan ook een fout zijn van iemand die jou aanrijdt...  :CENS

marian53

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: oktober 08, 2006, 12:26:00 pm »
sorrie  russeltje  :) dat was niet mijn bedoeling , maar ik ben er gewoon een beetje bang voor , voor dat vogeltje wel te verstaan dan , dat komt omdat ik namelijk ook zoiets heb meegemaakt zonder gaai.
 maar ik eigenwijs geval geen gordel om , je begrijpt het al ,tantjes door de lip en brilletje stuk hahhaha daarom zei ik ook bij mij nooit meer  :)

Cosch

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 08, 2006, 12:32:01 pm »
Ik heb ze van mij ook in een mandje. Is net zo rustig voor mij ivm concentreren. Maar ze zullen ook niet rustig zitten! Dus kan ik beter niet doen!

Gr Corina

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #19 Gepost op: oktober 08, 2006, 14:16:15 pm »
flip was gisteren in het opgaan naar schiphol IN de bench,alles behalve rustig ,hij heeft zeker 7 x de tour de france gelopen in die kooi
ik was wel blij dat hij vast zat ,zeker met men emo-uitbarsting  :-[,hij voelde dat miss ook wel aan
maar op de terugweg zat hij gewoon los bij mij,en dat ging goed,hij was heel moe,twas ook voor hem een vermoeiende dag ,doe ik wel nooit meer ,hem zover meenemen op deze manier