Auteur Topic: Hebben jullie dat nou ook...  (gelezen 1315 keer)

wilhen

• Gast
Hebben jullie dat nou ook...
« Gepost op: februari 02, 2006, 10:09:54 am »
Eindelijk is het dan zover, volgende week gaan we mijn man en ik samen een weekje naar de sneeuw.
We verheugen ons hier erg op, maar nu komt het Pipo gaat uit logeren, :CENS dit is de tweede keer vorig jaar waren we ook een weekje weg. Eigelijk is dat niet zo goed gegaan, hij is in die week wel erg veel alleen geweest. :angry: achteraf bleek de persoon ook erg bang geweest te zijn. Dus nu hebben we  iemand anders bereid gevonden om op te passen en natuurlijk zijn we hier erg blij mee. Zij heeft zelf een grijze gehad dus weet ze wel hoe of wat. Alleen heeft zij meer huisdieren waaronder een aantal katten erg leuk maar Pipo heeft volgens mij nog nooit een kat gezien behalve op de televisie. Om kort te zijn maak ik me wat ongerust hoe hij hierop reageerd. Dus ja het is dan wel leuk zo'n vakantie ::) maar met het uitbesteden van pipo heb ik erg veel moeite.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Hebben jullie dat nou ook...
« Reactie #1 Gepost op: februari 02, 2006, 10:15:25 am »
Dat is w.s. omdat je nog niet zeker weet dat Pipo het naar zijn zin zal hebben.. Dat gaat vast goed hoor met die andere huisdieren, hij zal het allemaal reuze interessant vinden! En als zij al een grijze gehad heeft, zal het best goed gaan! De vraag is wel even waarom ze nu die grijze niet meer heeft? ;)

wilhen

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 02, 2006, 10:29:14 am »
Weet je Loes ik geloof dat 1 op de 3 huwelijken niet goed gaan :( dat was bij hun ook het geval, haar grijze is meegegaan met haar ex... Gelukkig hebben ze goed contact en een soort omgangsregeling  ;) dus ziet zij haar grijze regelmatig. En dan ook haar ex  :angry: of ze daar nou zo gelukkig om is ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: februari 02, 2006, 10:38:43 am »
Pffff, ja dat kan ook gebeuren... Gelukkig zou Sjakko hier in dat geval z

Wickingh

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: februari 02, 2006, 11:51:42 am »
Hai,

een "moderne papegaai" gaat mee op wintersport, skitjes onder bij het diertje en gezellig mee de helling af , :thumsup:

:thumsup: g Frank

Rika1963

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: februari 02, 2006, 13:30:44 pm »
Een moderne gaai bind je onder je skiboots eeeeeh nee doe toch maar niet geeft zo'n rotzooi...

Grapje... :P

Rika