Wil 1 van de kenners even naar de volgende foto kijken:
http://img.photobucket.com/albums/v511/AsuraChourui/grasparkieten/MollyHakuLegatoKonoSW.jpgEn dan vooral je aandacht richten op Sneeuwwitje (het witte vogeltje helemaal rechts)
Het is een mannetje van 5 of 6 jaar oud.. Op zich niks mis mee, maar hij was erg in de rui. Vorige week zat z'n hele kopje nog onder van die stoppels. Nu ziet hij er beter uit, maar ik maak me een beetje zorgen omdat de veertjes op z'n kopje niet zo mooi zitten en je onder z'n oogje z'n huid kunt zien en ook bij z'n vleugels.. net alsof hij niet goed in de veren zit, maar op andere plaatsen ziet het er wel goed uit.
Hij eet gewoon, lijkt niet veel te vechten met de rest.. slaapt niet meer dan normaal.. hij ziet er alleen niet zo mooi uit.
Is het nu gewoon hele erge rui of hebben ze hem toch gebeten? Of is ie toch ziek?

Ik had geprobeerd om close-up foto's van hem te maken, maar die waren allemaal veel te wazig, dus ik heb helaas geen duidelijkere foto..
Maar hij ziet er gewoon duidelijk minder mooi uit dan de rest en dan vooral onder z'n oogjes en bij de vleugels. Alsof ie daar niet genoeg veren heeft ofzo..

Iemand enig idee wat het kan zijn?