Ik heb wel een tip, hoop ik

Het gevoel dat jij nu hebt, je maakt je bezorgd, breng je over op de aga's, die voelen dat ook en daar reageren ze naar. Omdat jij voelt dat er iets niet klopt, gaan zij zich daar naar gedragen.
Als jij ze juist vrolijk en zonder bezorgdheid benaderd, merken ze dat ook en begrijpen ze dat er niks is waar ze zich zorgen om hoeven te maken.
Dus als Milo weggaat als Sunny er aan komt, niet op reageren, Milo moet nu leren dat er een ander bij is en dat zal hij ook wel leren, als er niet wordt ingegrepen. Als jij er op in gaat en Sunny steeds weghaalt, of Milo steeds alleen zet, zal Milo zijn nieuwe vriend nooit accepteren. Want het hoeft immers niet van jou, zo zal hij jou gevoel opvatten, Milo speelt wel mee hoor, wat aanstellen en vrolijk zijn als Sunny weg is

Als ze niet extreem vechten, laat ze dan de eerste tijd zoveel mogelijk bij elkaar in de kooi.
Een voorbeeld, ik heb ooit de fout gemaakt om me teveel te bemoeien toen ik een 2e aga bij een 'oude' had gezet. Een slimmerd

Iedere keer als er gevochten, meer gekibbel, werd, ging ik er heen. Totdat die nieuwe dat doorkreeg, en zich heel erg ging aanstellen dan, want dan kwam het vrouwtje wel helpen. Maar als ik in een andere kamer was, dan kon hij zich ineens wel verdedingen.

Laat ze lekker gaan, als je ze ziet eten en niet ziet vechten tot bloedens toe, is er echt niks aan de hand.
Don't worry