Nieuw vraagje:
Ik moet een nieuwe kooi aanschaffen voor Joda en Cody. Dit komt omdat Skye nu in Joda's kooi logeert. Skye had nl veel wondjes (ze had er eigenlijk al 2 toen we dr ophaalden) en dat bleef maar. Toen we Joda en Cody samen in de reserve kooi deden, hebben we Skye in Joda's kooi gedaan en op een andere plek. En inderdaad verwondt ze zichzelf nu niet tot veel minder. Toch was het ergens niet zo slim van me, want ik weet niet of het nu aan de kooi ligt (Joda's kooi is veel dieper) of aan de andere plek in de woonkamer of aan de combi.

Maar het voldoet, dus Skye moet maar in die kooi blijven.
Ik vind de reservekooi te klein om ze voor altijd in te laten. Dus nieuwe kooi.
Maar:
vraagje 1:
Cody is niet zo heel gemakkelijk tam te krijgen. Ze wil nl absoluut niet uit de kooi. Dus moet ik dr pakken/vangen en oefen ik in de gang. Maar Cody is razendsnel, dus dat pakken in de kooi is niet altijd even gemakkelijk. Moet ik nu wachten met die grotere kooi totdat ik dr makkelijker te pakken krijg? Ik denk het eigenlijk wel, maar vind het zo oneerlijk tov Joda.
vraagje 2:
Ik vind die vierkante hoge kamervolieres ook erg mooi. Die is natuurlijk groot zat voor 2 agaatjes. Maar kan je er daar ook 4 indoen? Qua ruimte wel, maar ik bedoel 4 agaatjes bij elkaar gaat dat? Ik wil er niet perse mee kweken, dus dat maakt me verder niet uit.
Wie denkt er mee? Wat vinden jullie?