Auteur Topic: home alone  (gelezen 959 keer)

sparkle

• Gast
home alone
« Gepost op: mei 18, 2006, 10:35:20 am »
Ons vogeltje is overdag ± 6 a 7 uur alleen thuis omdat wij dan naar ons werk moeten. Weten jullie wat aga´s leuk vinden in die tijd? Stilte? Radio? Of gaan ze slapen? Momenteel hebben we er 1, dus hij heeft geen speel vriendje. Ik wil gewoon niet dat hij zich zit te vervelen, dus als jullie tips hebben! Ik hoor graag hoe het de rest vergaat.

Cosch

• Gast
Re: home alone
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2006, 11:08:39 am »
Ik heb veel speelgoed in de kooi gedaan en altijd de radio zacht aan!
Ik merk echt dat mijn gaaien dat fijn vinden, want vergeet ik het een keer, dan zijn ze helemaal schreeuwerig enzo als ik thuis kom!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2006, 11:54:19 am »
hier staat ook altijd de radio aan en heleboel speeldinges in de kooi,is wel hééééél blij als er iemand thuiskomt,ondanks dat hij zich niet kan vervelen,tis nu éénmaal een lijfhangertje

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2006, 12:42:00 pm »
Tja daar maak ik mij ook wel eens zorgen om, nu zt Pipo nooit langer dan een paar uurtjes alleen, maar dan denk ik toch altijd moet ik er geen soortgenootje bij zetten?  :CENS
Hij is nu 10 weken een schat van een vogeltje maar wat doet het met zijn gedrag als er een vriendje bijkomt? En is het dan het beste weer een handgevoerd vogeltje te nemen of maakt dat niets uit? Inieder geval heeft hij de hond als gezelschap (natuurlijk zit Pipo veilig in zijn kooi) en hij vindt het erg interresant om te kijken want de hond allemaal uitvreet  ;D

TWEETY

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: mei 20, 2006, 06:59:58 am »
tweety zit ook alleen als ik werken ga, de radio staat altijd aan.
als ze ziet dat ik mij klaarmaak om te vertrekken lijkt ze zich er al in te berusten.

gr san