Auteur Topic: Wat leren?  (gelezen 1729 keer)

Jarie

• Gast
Wat leren?
« Gepost op: juli 31, 2006, 11:24:32 am »
Ik ben zo benieuwd wat jullie op dit moment jullie gaaitjes aan het leren zijn.
Ik ben nu bezig met ,, roekoe roekoeh, ik wil naar mama toe,,,en Jarie heeft al roekoeh gezegd(best wel snel) en Jarie dikke kanarie(maar dat zegt ie mooi niet) :CENS.
En wat ik leer is elke keer als ie poept, hartsikkideeeee te roepen ::) gewoon voor de lol.
Wat doen jullie? :)

Cosch

• Gast
Re: Wat leren?
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2006, 11:44:37 am »
 ;D
Ik wil dat Coco weer I love you gaat zeggen. Hij zegt het nauwelijk meer, dus ben het aan het herhalen.

Jarie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2006, 14:47:28 pm »
vergeten ze het weer dan? :oik zit inneens aan die topic te den ken waar ze al die woordjes zeggen (en sommige zeggen er zoveel!) ::)nou dat word door kletsen! ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2006, 14:57:22 pm »
Nou sommige dingen vinden ze niet zo leuk om te zeggen. En dat 'vergeten' ze eerder of weigeren om het weer te zeggen!  :)

ZOals kiekeboe, vind hij zo leuk, dat hij dat neit meer vergeet!  :)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2006, 19:51:30 pm »
wij zijn vader jacob aan het leren
fluitent en het liedje en rondje draaien

Canis Lupus

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2006, 22:17:05 pm »
Kyko is nog maar van 5 april ll. dus hij is nog vrij jong.  Ondertussen kent hij al het commando op en af en 'nee' begint hij nu ook stilaan te begrijpen.  Hierna wil ik 'lig dood' en 'rondje draaien' leren.

Vanaf wanneer kan een Senegal eigenlijk beginnen praten?

Dorian

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 01, 2006, 11:20:44 am »
Wij zijn Pinkey aan het leren dat haar enthousiaste gekakel en kunstjes doen niet betekent dat ze dan uit haar kooi mag. hahahaha  ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 01, 2006, 12:01:35 pm »
Ik heb Tony rondjes draaien geleerd, en zwaaien, hij kan nu ook al gele en blauwe blokjes van de rest van de kleuren onderscheiden. En als ik tegen hem zeg: Tony, wat ben je moooiii! Dan fluit hij Fiet Fieuwww. En ik ben nu bezig hem te leren apporteren en dat gaat best goed.

Africangrey

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 01, 2006, 12:31:23 pm »
Ik heb Jamie zwaaien geleerd en dat gaat heel goed.
Nu zijn we ook bezig met rondjes draaien, maar dat snapt hij nog niet zo goed, misschien leer ik het verkeerd :) hoe doen jullie dat?
En met lego duplo bouwstenen kleuren leren, dat gaat al aardig leuk.
En iedere keer als hij gepoept heeft, zeg ik 'Poeperd!' En nu zegt hij het zelf bijna haha zo grappig ;D
En geef maar een kus, dan doet hij een kusgeluid.
En dierengeluiden heb ik geleerd.
Maar nu zegt hij tegen mij 'Wat doet de poes?' :o
Dat kan toch niet de bedoeling zijn :( ;D 

Sanco

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 01, 2006, 12:35:06 pm »

Nu zijn we ook bezig met rondjes draaien, maar dat snapt hij nog niet zo goed, misschien leer ik het verkeerd :) hoe doen jullie dat?

Ik heb gewoon zo gedaan: Dan zeg ik Tony, draai maar RONDJE, en dan duw ik zachtjes tegen zijn staart aan, want dan draait ie zelf al een rondje want dat vindt ie niet zo fijn  :) en na 3x deed ie het zelf al!  :thumsup:

Sanco

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: augustus 01, 2006, 12:36:42 pm »
trouwens, terwijl ik dat deed draaide ik ook met mijn wijsvinger een rondje boven zijn hoofd zodat hij wel weet wat ik bedoel.. Als ik nu mijn wijsvinger in de lucht steek doet ie het praktisch al..  :)

Africangrey

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: augustus 01, 2006, 15:04:08 pm »
Ik heb gewoon zo gedaan: Dan zeg ik Tony, draai maar RONDJE, en dan duw ik zachtjes tegen zijn staart aan, want dan draait ie zelf al een rondje want dat vindt ie niet zo fijn  :) en na 3x deed ie het zelf al!  :thumsup:

He, das een goeie zeg :a036:
Bedankt voor de tip, toen ik aan zijn staart zat, draaide hij meteen een half rondje en weer aan zijn staart voor het volledige rondje ;D
En ik uitbundig belonen natuurlijk, keek tie toch raar joh, alsof hij wou zeggen, waar word ik nou voor beloond? Dat jij aan mijn staart zit ofzo?? haha :)
Hij heeft het nu bijna al onder de knie, snel he

Sanco

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: augustus 01, 2006, 15:20:40 pm »
He, das een goeie zeg :a036:
Bedankt voor de tip, toen ik aan zijn staart zat, draaide hij meteen een half rondje en weer aan zijn staart voor het volledige rondje ;D
En ik uitbundig belonen natuurlijk, keek tie toch raar joh, alsof hij wou zeggen, waar word ik nou voor beloond? Dat jij aan mijn staart zit ofzo?? haha :)
Hij heeft het nu bijna al onder de knie, snel he

SUPER!  :thumsup: leuk is dat he, Tony begrijpt ook alles zo snel, hij heeft er alleen niet altijd zin in.. Kleine draak..  :)