Auteur Topic: Nagels knippen  (gelezen 3651 keer)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: Nagels knippen
« Reactie #15 Gepost op: februari 05, 2009, 15:55:44 pm »
pascal volgens mij worden die altijd afgeraden omdat daar de zooltjes van de voetjes ook van slijten...  :CENS

Die zijn best wel duur en blijven ook niet perfect om de stokjes heen zitten, als ze dan aankomen en landen duikelen ze met papier en al voorover.  :)

Ah oke. Ik heb ze ook in de winkel, maar heb nooit het nut ervan gezien omdat ik vind dat slijtstokken en natuurstokken beter hun werk doen. Heb ook het idee dat er weinig vraag naar is.

Offline Nicky

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Parakeet-Crazy
« Reactie #16 Gepost op: februari 05, 2009, 15:59:05 pm »
Ik heb het trouwens niet over mijn stokken overal hoor, ik heb bij het raam van de huiskamer een rand van ong 8 cm, die is van aluminium, erg glad dus en de kakarikies vinden het leuk daar af en toe te tippelen, daar zit dus nu dat bandschuurpapier ( fijn ) op. Nu hebben ze er meer grip om te landen en tevens hoop ik de scherpe puntjes van hun nagels mee bij te houden, ik zie er geen kwaad in. Slapen en rustig zitten doen ze overal op hout.
Om stokjes heen doet het ook niet zo veel omdat de pootjes zich er om heen vouwen, op een vlak stuk staan de nageltjes uit. ;)

frits

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: februari 07, 2009, 11:04:26 am »
Iedereen bedankt voor de reactie`s.
Kaya is een grijze Roodstaart manneljik en bijna een jaar oud.