Auteur Topic: snacks  (gelezen 1178 keer)

michiel1981

• Gast
snacks
« Gepost op: januari 27, 2007, 09:18:08 am »
Wat geven jullie je papegaai als snacks?
Ik heb iets nodig waarmee ik hem kan belonen en gepelde zonnepitten en pijnboompitten en walnoten gooit ie gewoon op de grond.
Hij eet alles van friet tot en met biefstuk en zalm van spinazie tot en met boerenkool maar zodra ik met een nootje aan kom zetten behalve zijn normale voeding gooit ie het zo op de grond.
Heb ik hem teveel verwend?
gedroogde kokos en banaan vind hij wel heerlijk maar dat moet echt met mate want als ik hem daar een paar stukjes achter elkaar van geef is hij het al zat en hoeft hij het zeker een dag tot 1 week niet meer.
Ik denk dat hij echt veel te verwend is hehe
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2007, 09:22:37 am door michiel1981 »

TWEETY

• Gast
Re: snacks
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2007, 09:24:38 am »

Ik denk dat hij echt veel te verwend is hehe

absoluut verwend  :)
ik kan mijn tweety ook met niets belonen  ???
ook rotverwend  :-[

..ingrid..

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2007, 09:25:06 am »
de pijnboompitjes  rooster ik voor m dan eet tie het wel  cheesy2 cheesy2. verder als ik met m aan het trainen ben krijgt tie hele kleine stukjes walnoot.Maar dan moet ik het eerst eten en dan wil die het wel  shootme shootme.En een slokje verse sinasappelsap vindt tie ook heerlijk!!!Hij krijgt dit omdat tie niet zo gek is op fruit

michiel1981

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 27, 2007, 09:31:23 am »
Eerder gaf ik hem nog weleens palmnoten maar hij had toen 1 keer salmonella gekregen (waar ik gelukkig heel snel bij was zodat het makkelijk behandeld kon worden, de dokter was zelfs verbaasd ik het zo snel al gemerkt had hehe) en toen at hij nog helemaal niet met het eten mee dat ik aan tafel ook at dus het kon alleen van die noten komen of het ei kracht voer. Ik weet nog steeds niet zeker waar het van komt maar durf hem die noten en dat ei voer niet meer te geven.

Pascalle

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 27, 2007, 21:37:59 pm »
Stukjes mais vindt Gijs heerlijk. Of gewoon kleine stukjes fruit als beloning is ook lekker toch. Zo kan je het varieren. Heb vanmiddag zelf een zak pompoenpitten gekocht om af en toe te geven.