Auteur Topic: Jullie dagindeling  (gelezen 1221 keer)

Offline Rossi 46

• Het komt zoals het komt
  • Broedrijp
  • Geslacht: Man
  • TUVIX en KATO
Jullie dagindeling
« Gepost op: januari 19, 2007, 10:02:06 am »
Hoi,

Ik benwel benieuwd naar jullie dagindeling. Hoe ziet jullie dag eruit met betrekking tot het verzorgen/aandacht geven van jullie gaai. De meesten van jullie werken denk ik.

Ikzelf verzorg mn vogels 's morgen voordat ik naar het werk ga en speel met ze/geef ze aandacht. Tussen de middag ben ik een half uurtje thuis en na 17.45 uur. Dit ritme ga ik dan ook met mn toekomstige gaai vasthouden.

Groetjes Jack

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Lorre en Diesel
Re: Jullie dagindeling
« Reactie #1 Gepost op: januari 19, 2007, 10:24:27 am »
Bij mij is de dagindeling nooit hetzelfde...
Ik werk als part-time buschauffeur en heb of vroege, of middag/avond of gebroken diensten ( vroeg en middag/avond) en dat 5 dagen per week .
Soms ook weekenddiensten dus dan ben ik doordeweeks weer 2 dagen thuis ..
De tijden die ik zo goed als altijd thuisben is ongeveer van 10 tot 2  en na 8 uur sávonds .

De vogels krijgen dus ook niet altijd op hetzelfde tijdstip aandacht, en ik moet zeggen dat ze het heel goed weten , en misschien voor mij een voordeel is ...
Ze krijgen wel standaard elke dag tussen half 12 en half 1 hun nieuwe gevulde etensbakjes. De rest van de extra's en lekkernijen krijgen ze wel elke dag , maar op verschillende tijdstippen .
Ik probeer hoe dan ook dat ze wel minimaal 3 uur per dag uit hun kooi mogen, soms is dat overdag en s'avonds , soms alleen overdag en soms alleen s'avonds .
Al met al heb ik heerlijke relaxte gaaien die heel flexibel zijn  :thumsup:

charon

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 19, 2007, 10:29:16 am »
Ik ben de hele dag thuis op de boodschapen en de kids ophalen na
de enige vaste indeling die hier is is de tijd dat ze te eten krijgen

qliqi

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 19, 2007, 11:50:34 am »