Auteur Topic: wie kent KEA  (gelezen 1492 keer)

jos

• Gast
wie kent KEA
« Gepost op: februari 23, 2007, 10:21:19 am »
Graag een vraag aan jullie en ik hoop dat ik met mijn vraag niemand tegen zijn hoofd stoot.

Wie kent een kweker namens KEA
Niet dat we daar iets negatiefs over hebben gehoort maar mischien kent iemand op het form deze kweker uit belgie.
Omdat we deze zomer eigenlijk een jonge grijze roodstaart konden kopen van een andere kweker(maar door ziekte van zijn pop gaat dit niet door)zijn we opzoek gegaan naar een andere.
Een kennis van ons had bij KEA info op gevraagt omdat deze op marktplaats super jonge tamme grijzjes te koop aan bood deze zijn 6 weken oud en moeten € 600,- kosten.
Volgens zijn mail zijn alle jong dieren geringt-gestest op pbfd via een bloed staal en alle officiele papieren van de dierenarts ene meneer van de wouwer zijn aanwezig.
Zelf weet ik niet wat ik er van moet denken dit ook omdat we geen verstand van jonge gaaitjes hebben en het voeren daarvan.
Onze coco hebben we gekregen toen hij al 35 jaar oud was maar omdat coco een afkeer van vrouwen heeft hebben we besloten om er een jonge gaai bij te pakken wat mischien voor coco ook leuk is maar eigenlijk meer voor mijn vrouw en we hebben er de ruimte en tijd voor.
Maar we lezen ook wel eens dat er kwekers zijn die veel beloven en dat op het einde van de rit alle officiele papieren niets voorstellen.
Daarom deze vraag aan jullie.

jos

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: wie kent KEA
« Reactie #1 Gepost op: februari 23, 2007, 19:41:42 pm »
dag jos

ik heb jouw vraag gesteld in onze vlaamse papegaaienclub ,daar weten ze miss meer ,ik hoid je allezins op de hoogte
zoek je een goede kweker in het belgische ,dan kan ik je uiteraard wel helpen

mvg, vivke

jos

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 23, 2007, 19:56:04 pm »
hoi vivke.

alvast bedankt door de vraag te stellen aan onze zuiderburen.
We nog rond aan het kijken en als alles doorgaat gaan we verhuizen naar limburg.
en dan locht het voor de hand dat we voor een belgische kweker kiezen.

jos

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #3 Gepost op: februari 23, 2007, 20:33:26 pm »
he jos,het zijn jouw zuiderburen maar ik ben zelf belg  :)

als je naar limburg verhuist is turnhout niet zover weg en daar zit een goede die ik zeker kan aanbevelen ,daar komt onze flip ook vandaan

old john

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: februari 23, 2007, 22:17:00 pm »
onze blauw gele ara paco komt er vandaan en ik kan hem je van harte aanbevelen is een zeer intreger kweker met hart voor de vogels en de testen zijn zeker uitgevoerd

groetjes old john

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #5 Gepost op: februari 23, 2007, 22:18:48 pm »
voila,jos,nu heb je direkt antwoord en uit ervaring is beter dan van zeggen van
bedankt jan  :-*