Auteur Topic: Dilemma: Allergie  (gelezen 3115 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dilemma: Allergie
« Reactie #30 Gepost op: april 16, 2007, 17:35:21 pm »
Voor allergie kun je pilletjes krijgen inderdaad, goede oplossing voor volwassenen maar niet voor een kind in de groei om dit dag in dag uit jaar in jaar uit te moeten slikken. Maar ik denk dat als je alles goed bij houdt het stof weg neemt dat je dan al veel bereikt, ik blijf van mening dat het beter is om dan dagenlijks met beetjes stof geconfronteerd te blijven dan dat het kind om de zoveel tijd met een hele lading allergie-stoffen in aanraking komt. Net zoiets als dat we niet te goed schoon moeten poetsen met bacterie dodende middelen, want ga je dan ergens opbezoek waar dat zeker niet gebeurt (of nog slechter) dan wordt je op die plek ongeloofelijk ziek....

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #31 Gepost op: april 17, 2007, 00:14:03 am »
Ik zou ook eerst alles doen wat mogelijk is...  maar heb je wel eens mensen gezien waar de tranen over de wangen lopen, de ogen dik worden, etc...? Is nog iets anders als jeuk... (ook verselijk, ik krab altijd tot het pijn is ipv jeuk....), dat is geen pretje, ik zie het bij mijn broer en schoonzusje als ze hier komen en hun pilletjes vergeten zijn in te nemen....  :(

dit geschrevene herken ik,ik ben allergisch voor huismijt en ....................katten,ik had er toen maar één,er zijn er nog 7 bijgekomen,de allergie werd minder(waarschijnlijk bouwde ik stoffen op) alleen op drie van de acht poezen reageer ik nog steeds heel fel,die hebben ander stof denk ik,maar ze wegdoen,er was geen haar op men hoofd die daaraan dacht

voor de gaaien geld net dezelfde regel,die gaan niet weg

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #32 Gepost op: april 17, 2007, 07:59:44 am »
Ik heb ook allegie voor één en ander,en ook bij een nieuwe gaai erbij kan ik ff last hebben,
maar hij blijft waar hij is en indien nodig zou ik aan de pilletjes gaan  :)

billy

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: april 17, 2007, 23:41:52 pm »
Ze blijven en als het niet gaat, ga ik wel verhuizen  ;D

Groetjes Els

Tommy

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: april 20, 2007, 14:05:02 pm »
Ik zal er alles aan doen om ze te kunnen houden..maar ik weet door mn broer dat allergie en eventueel bijkomende klachten zeerrr ernstig kunnen zijn en dus is er voor mij beslist een grens en ik veroordeel ook niemand die zn dieren om die reden wel weg doet.