Auteur Topic: Papegaaitjes en vakantie  (gelezen 1185 keer)

Poeke

• Gast
Papegaaitjes en vakantie
« Gepost op: september 05, 2007, 16:10:39 pm »
Hallo allemaal,

weer eens een nieuwsgierigheidsvraagje van mij. Ik ben net 3 weken op vakantie geweest. Is de eerste 2 dagen dat hij bij mijn ouders zit altijd een drama. Poekie zit dan met een geknakt kopje op zijn stok en eet dan ook niks. (ja,ja, ik heb dan ook meteen een schuldcomplex van hier tot Tokyo). Maar vervolgens is er niks aan de hand en zingt, fluit, praat, speelt hij aan één stuk door. Loopt hij mijn moeder het hele huis achterna, tot en met de trap op richting slaap- of badkamer. Desnoods nog een trap naar de zolder. Hij waggelt in de tuin etc. Mijn ouders mogen alles met hem doen, overal kriebelen ook onder zijn vleugels etc.

Vervolgens kom ik terug van vakantie en dan springt hij letterlijk van de kooi, moet ik nog net geen duik maken om hem op te vangen en dan zit hij de eerstkomende uren letterlijk aan mij vastgekleeft. Als er ook maar iemand in de buurt komt begint hij te grommen tegen die persoon en voor de rest maakt hij dan allemaal van die hele lieve papegaaiengeluidjes. Hierdoor voel ik mij natuurlijk weer schuldig dat ik in eerste instantie op vakantie ben gegaan.

Hoe reageert jullie gaai op vakantie? En wat doen jullie met jullie gaaien als je op vakantie gaat?

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
Re: Papegaaitjes en vakantie
« Reactie #1 Gepost op: september 05, 2007, 16:15:22 pm »
als je hier kijkt heb je al een vol topic over vakantie en het opvang of mee dilemma ;)
https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=26605.0

Poeke

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 05, 2007, 16:28:21 pm »
Ha geweldig!

Thanks!

Ik zie soms door al die verschillende topics een beetje scheel en dan lees ik niet meer zo goed  :)

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #3 Gepost op: september 05, 2007, 16:42:35 pm »
Ha geweldig!

Thanks!

Ik zie soms door al die verschillende topics een beetje scheel en dan lees ik niet meer zo goed  :)

geeft toch niet ;) ff zoeken en voila, geen probleem hoor ;)