Auteur Topic: even proberen of ik een paar foto's van de nieuwe binnen voliere kan plaatsen  (gelezen 2448 keer)

kokosnoot

• Gast
Re: even proberen of ik een paar foto's van de nieuwe binnen voliere kan plaatsen
« Reactie #15 Gepost op: september 17, 2007, 14:44:04 pm »
mooie voliere  :thumsup:
ik heb hetzelfde hier, had een zak met baby speelgoed en ook speelgoed voor gaaien gekocht, maar het babyspeelgoed vind hij het leukste  :)
een grote binnen voliere is niks hier, mijn huisje is er echt te klein voor, maar hoop met de tijd te gaan verhuizen, en dan....wie weet  ::)

Ren? Dop

• Gast
Re: even proberen of ik een paar foto's van de nieuwe binnen voliere kan plaatsen
« Reactie #16 Gepost op: september 18, 2007, 07:24:52 am »
Hoi fotomaadje,
Dat internet adres moet ik even voor je opzoeken dat zal ik z.s.m. plaatsen hier.
Ik heb voor de complete voliere € 365,- betaald en dat ben je meestal al wel kwijt voor een grote kooi.
Wel zit er iets dunner gaas op dan dat we buiten hebben maar verder zit alles erbij 3 voerbakken die je in de deur kan hangen en ophanghaken voor stokken.
Nu is dat laatste bij ons geen succes want onze ara vreet alle stokken eruit.
Maar op marktplaats kan je ook heel erg veel voliere bouwers vinden ( zo zijn wij er ook aangekomen )
Ik moet je wel even waarschuwen laat eerst een prijsopgave maken en koop niet bij de eerste de beste.
Wij hebben n.l. voor de buiten voliere ( ja de eerste de beste ) die hetzelfde formaat heeft het dubbele betaald als dat we nu hebben gedaan.
En doe nooit geen aanbetaling !!
Telefonisch bestellen is heel goed mogelijk en je betaald pas bij het ophalen/afleveren van de voliere.

groeten René

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Edels in top!!!
« Reactie #17 Gepost op: september 18, 2007, 07:32:22 am »
Wat zijn de maten van je voliere als ik vragen mag.

Rob

Ren? Dop

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: september 19, 2007, 06:31:12 am »
De voliere is 3 meter lang, 60 cm diep, en 2 meter hoog
Ja ik weet 60 cm diep is niet heel erg breed maar dieper konden we in huis niet kwijt  :(
Maar de vogels zijn er bij ons overdag toch heel erg vaak uit dus daar hebben ze ruimte en tijd genoeg om hun vleugels eens goed te spreiden  :thumsup:

Groeten René