Auteur Topic: hebben jullie ook een knuffel gaai ?  (gelezen 2609 keer)

Poeke

• Gast
Re: hebben jullie ook een knuffel gaai ?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 03, 2007, 11:06:07 am »
Poekie moet elke avond standaard 2 a 3 uur geknuffeld worden hoor. Hij/zij verwacht dan ook een heuse pootjesmasage. En krijgt hij/zij die niet dan krijg ik een poot in mijn gezicht geduwd van 'enne mijn poten doen pijn van de hele dag staan, ga eens aan het werk' :P

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #16 Gepost op: augustus 03, 2007, 11:14:41 am »
schitterend  :) Pika (grijze roodstaart) eist ook de nodige knuffeltijd op gelukkig niet 2 a 3 uur  :o , maar owee als ik het vergeet, dan wordt ze of vervelend of gaat iedere keer langs de zijkant van m'n hoofd hangen. Iets in de geest van komt er nog wat van?

gr jeannette

giggles

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 03, 2007, 11:19:44 am »
Tigo wil nooit gekroelt worden door ons. Wel door Balou  ::)
Balou wordt ook vaak gekroelt door Tigo en soms door Diva. Verder mag ik bij hoge uitzondering of vergissing (1 van de 2) Balou ook nog wel is uitgebreid kroelen, maar alleen als ze het zelf aangeeft.
Diva wil ook vaak gekroelt worden en dan het liefste door Ilona... (wist niet dat rosees voorkeur hadden  shootme ) Maar als ze gewoon lekker wilt zitten, dan zit ze weer liever bij mij. Ook zoekt ze af en toe toenadering bij Balou en krijgt dan soms ook de aandacht die ze zoekt.

Lola kan eigenlijk met geen van de andere gaaien, alhoewel ze ze allemaal tolereert als ze druk aant spelen zijn.
En Lola wil ALTIJD wel door ons gekroelt worden. en dan ook zo lang mogelijk....  ::)

Poeke

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 08, 2007, 15:14:01 pm »
@ Pika, een grijs roodstaart die aan de zijkant van je hoofd gaat hangen?  :CENS Dat lijkt mij nogal zwaar!

Overigens nu met het mooie weer heeft Poekie weer iets nieuws verzonnen. En dat ik dat als ik iets met een decollete aan heb, hij zijn kop in mijn decollete stopt om aan mijn bh te knagen :-X rare vogel! Nu kan je aan de buitenkant niet zien of een papegaai een mannetje of een vrouwtje is, maar door dit soort acties is er toch echt geen twijfel over mogelijk dat het een mannetje is hoor!!!  ;D

jos

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 08, 2007, 15:43:24 pm »
onze jacko hetzelfde het liefst de hele dag kroelen.
als hij bij gerrie op de schouder jumpt dan gaat dat koppie omlaag en dan is het kroel time.
heeft jacko zijn kroel time gehad dan is het weer play/topgun time  ;D  ;D

Offline pika

• Net zelfstandig
« Reactie #20 Gepost op: augustus 08, 2007, 15:49:49 pm »
idd aan de zijkant van je hoofd hangen is zwaar + irritant, maar je weet meteen wat je bent vergeten!  cheesy3 Ze doet het ook alleen maar als ik het kroelen/knuffelen ben vergeten of als het volgens haar nu! tijd is.

gr jeannette

Poeke

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 08, 2007, 16:03:12 pm »
@ Pika, slimme vogel hoor! Die heeft meteen dus uitgevonden wat de meest effectieve niet-te-negeren methode is om aan haar kroelquotum te komen :-D

Offline pika

• Net zelfstandig
« Reactie #22 Gepost op: augustus 08, 2007, 19:33:46 pm »
precies  ;D

marianne

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: september 20, 2007, 15:12:15 pm »
@ Pika, een grijs roodstaart die aan de zijkant van je hoofd gaat hangen?  :CENS Dat lijkt mij nogal zwaar!

Overigens nu met het mooie weer heeft Poekie weer iets nieuws verzonnen. En dat ik dat als ik iets met een decollete aan heb, hij zijn kop in mijn decollete stopt om aan mijn bh te knagen :-X rare vogel! Nu kan je aan de buitenkant niet zien of een papegaai een mannetje of een vrouwtje is, maar door dit soort acties is er toch echt geen twijfel over mogelijk dat het een mannetje is hoor!!!  ;D
mannen :angry: zijn allemal het zelfde  ;D groetjes marianne

kokosnoot

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: september 20, 2007, 17:18:51 pm »
Poekie, ook grijze, is ook een knuffel, ik hoop dat het zo blijft, heerlijk  :hart:
als hij op de bank zit komt hij altijd op schoot bij me, koppiekrauw wil hij ook altijd, en als hij moe is gaan we samen op de bank liggen, op mijn borst met zijn koppie in mijn nek (mag zolang hij van mijn ketting afblijft!  ;D)

Dorian

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: september 20, 2007, 18:31:46 pm »
Mickey is in Belgie een knuffelgaai voor mij.
Thuis voor Menno en moet ie wat betreft knuffen niks van me hebben.  :)

Pinkey knuffelt alleen als het haar uit komt, maar meestal heeft ze het druk met spelen.

Puck is een knuffel, maar meer voor mij dan voor Menno... :hart:

Poeke

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: september 25, 2007, 14:32:01 pm »
sinds een weekje heeft Poekie weer een nieuwe tick! Als hij veertjes aan het poetsen is op de bank tijdens knuffeluurtje dan moet ik op een gegeven moment terwijl hij met zijn kop onder zijn vleugel zit vanaf de andere kant met mijn vinger komen en hem dan onder zijn vleugel koppiekrauwen, een soort yoga-krauw  :)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #27 Gepost op: september 25, 2007, 14:39:43 pm »
 :)
Ze weten wat ze willen, ze sturen je wel hoor  ::)  ;D