Dacht dat ik het al gepost had hier op 't forum,maar dus niet zie ik.
Simon en Simone hebben beiden een nieuw baasje gevonden...
Dit heeft een aantal redenen...ten eerste werden ze beiden tamelijk gefrustreed ,omdat ze steeds maar banger werden voor elkaar, dit resulteerde tot het steeds maar zenuwachtig heen en weer lopen over de takken in de voliere en op de kop hangend aan het gaas om vervolgens op de schouder veren te gaan knagen,dit was geen aardig aanzien en daar baalde ik behoorlijk van omdat ik dit natuurlijk erg jammer vond.Wat ook mee speelt is dat ik het nu al enige tijd heel erg druk heb (te druk eigenlijk) en bepaalde dingen niet meer kan zoals het goed verzorgen van vogels ondanks ze dat wel verdienen...ik voerde ze 's morgens en 's avonds ff snel en dat was het en daardoor is de zin in het houden van vogels er behoorlijk af gegaan.
Er was iemand uit Roosendaal die een pop zocht en een man uit België die zo'n man zocht als Simon...deze laatste heeft 300 km op en 300 km neer gereden om Simon op te komen halen en daar zit hij nu in een ruime buitenvoliere met z'n maatje wat wel aardig klikt..af en toe hebben we nog email contact.
Het was best een nare beslissing om ze beiden naar een ander baasje te moeten zien gaan,maar als je geen tijd meer hebt voor je vogels en er andere omstandigheden bij komen kijken dan moet je een keus maken en ik weet dat ik goed heb gehandeld..ik wilde ze niet laten zitten om alleen maar te kunnen voeren vluchtig en er verder geen aandacht meer aan kon schenken..nu krijgen ze alle aandacht die er is.Door die bepaalde omstandigheden ben ik ook niet meer zo heel aktief op diverse forums er waren en zijn bepaalde dingen wat we hier eerst op rit moeten hebben...er zitten nu een aantal grasparkieten en een koppel valken in de voliere voor Ricardo die hij zelf ook verzorgd...misschien komt er ooit in de toekomst weer andere plannen,maar voorlopig zit dat er helaas niet in.