Auteur Topic: Nieuw en trotse eigenaar Aga!  (gelezen 3152 keer)

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw en trotse eigenaar Aga!
« Reactie #15 Gepost op: maart 12, 2009, 22:42:05 pm »
 :hart: geweldige foto Arno. Je beesjes hebben hun best weer gedaan  :-*

Serena20

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: maart 13, 2009, 16:44:44 pm »
@Janina: Dankjewel! Ja sweety krijgt nog wat eiervoeding, en dan dat kleine parkietenvoer dat mix ik gewoon door mekaar, en dan als extratje erbovenop een klein beetje 'Cocktail frutti' van Vitakraft, las op de verpakking dat er veel vitaminen enz in zaten dus vandaar. Ja en ik had laats dan een heel klein beetje maagkiezel over het zand heen gedaan omdat die daar nog wel is zaadjes enzo wat gevallen is vanaf eet ik denk dan krijg die dat automatisch wel binnen. Maar het maagkiezel geven heeft ook een beetje met de leeftijd te maken toch? Heb al paar berichtjes gelezen erover dusja........

@Arno: Leuk dat je me berichtje gevonden heb! Het gaat super goed met m! dus bij deze nog bedankt!  :dance: groetjess...

melina

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: maart 16, 2009, 19:37:27 pm »
 :hart: wat een heerljk ding!!! succes met je minivriendje!!

ik heb een bakje met grit en mineralen in de kooien van de forpusjes,die nemen daarvan ,naar behoefte. Zo zie je maar we verschillen allemaal met dingen.

arnootje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: maart 16, 2009, 19:54:31 pm »
Ik heb het hier altijd erbij hangen, sephia, grit en maagkiezel. Vogels pakken naar behoefte, alleen moet je bij jonge vogels wel opletten dat ze het niet als eten gaan zien en er overmatig veel van eten. Maagkiezel hebben ze niet veel nodig, echt een paar steentjes zijn meer als voldoende. Grit en Sephia mag je wel gewoon geven, das geen enkel punt.