Auteur Topic: Gewoon even laten zien!  (gelezen 3709 keer)

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
Re: Gewoon even laten zien!
« Reactie #30 Gepost op: februari 14, 2009, 18:59:55 pm »
Ik heb idd 2 dames en 2 heren.
Vorig jaar helaas ook een dame en een heer verloren. :cry:

En wat de doppen betreft.. ik zit 9 van de 10 keer goed en vaak al vanaf 6 weken... (hmm klinkt wel opschepperig.. niet zo bedoelt..)
Had van Helene ook verwacht dat ze het wel gezien zou hebben!

Lieffie is daar idd nog heel jong, maar ook zij heeft daar al een typische damesdop.. lichtblauw met wit.. typisch dames.. :)

Offline Nicky

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Parakeet-Crazy
« Reactie #31 Gepost op: februari 14, 2009, 19:04:51 pm »

En wat de doppen betreft.. ik zit 9 van de 10 keer goed en vaak al vanaf 6 weken... (hmm klinkt wel opschepperig.. niet zo bedoelt..)
Had van Helene ook verwacht dat ze het wel gezien zou hebben!

kleine quiz dan  :)

1

2

3

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #32 Gepost op: februari 14, 2009, 19:30:39 pm »
 :)

1 Man
2 Pop
3 Voor nu zou ik zeggen een man, maar ik zou ook graag een duidelijker foto, liefst frontaal, bij daglicht zonder flits. Dop zit nu erg in de schaduw.

Offline Nicky

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Parakeet-Crazy
« Reactie #33 Gepost op: februari 14, 2009, 20:18:41 pm »
De eerste 2 zijn goed!
3e heb ik helaas geen oudere foto van, die is als enige uit dat nest verkocht. Jammer genoeg hebben ze geen contact gehouden, had wel nog een keer gemailt hoe het met dat ukkie ging, ze zouden me op de hoogt houden, is nooit gebeurd helaas.  :(
Heb me altijd af gevraagd hoe ie er nu uit zou zien, stom, hè,   :-[ mss omdat het mijn eerste nest was.
Moeder en de 3 andere jongen heb ik nog. Daar moet ik nu van 1 ook afstand van gaan doen omdat ie op zijn zusje valt helaas.  tongue2
Vader is toen te prooi gevallen aan een rat. Dit hele 'gezinnetje' is wel speciaal voor me.
Gelukkig heeft moeders nu troost gevonden bij die gele even hier boven in het topic die zijn partner is verloren.

Sorry voor het off topic gaan hier trouwens, als het erg irritant is mogen de mods het afsplitsen hoor, Wendy.  ;)

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #34 Gepost op: februari 14, 2009, 20:27:29 pm »
Ja we gaan wel erg offtopic.. excuses aan het team en aan Wendy... :-X

Hélène

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: februari 14, 2009, 20:51:34 pm »
Bij de kwisfoto's zou ik exact het zelfde hebben geantwoord als caradow en ook ik heb het 9 van de 10x goed. ( zonder opscheppen.  :) )

Maar afgelopen broedseizoen heb ik zo ontzettend veel lichte en duidelijk niet standaard kleurslagen gehad, zodat mijn kennis van neusdoppen danig op de proef werd gesteld.
Dus twijfel gevallen blijven er altijd en vergis je niet in de witte neusringen, want die hebben ook jonge popjes weleens een enkele keer niet.

cosch

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: februari 14, 2009, 20:53:02 pm »
Het is niet offtopic offtopic (als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ik denk dat Wendy er best wel wat aan heeft.

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #37 Gepost op: februari 14, 2009, 22:34:23 pm »
Bij de kwisfoto's zou ik exact het zelfde hebben geantwoord als caradow en ook ik heb het 9 van de 10x goed. ( zonder opscheppen.  :) )

Idd, jij bent er ook altijd goed in Helene ;)

Wendy

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: februari 15, 2009, 07:15:56 am »
hihhihi ja hoor, ik zit lekker mee te quizen en had ze goed! Gniffel! Babbel maar lekker door hoor, we hebben niet voor niets voorkeur voor die praatvogeltjes, whoehahahha!