Auteur Topic: bloedende snavel  (gelezen 1881 keer)

Offline Marian

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
bloedende snavel
« Gepost op: september 13, 2009, 15:19:00 pm »
zit prada gister op de speelplaats en vliegt er af en zie ik opeens overal bloed  :o ik kijken waar het vandaan kwam was het van zijn snavel  :( ik dacht nou kijk het ffe af en mischien houdt het op met bloeden nou niet dus  :( ik besloot om om kwart voor 8 maar een dierenarts te bellen  :CENS we konden om 21:00 langskomen in den haag. ik wou prada in de carrier doen nnou niet dus want prada had zoiets van bekijk jij het maar daar ga ik dus moooi niet in   :angry: ik dus hem meegenomen op me hand en rich rijden. gaat prada opeens zijn tongetje   elke keer naar de zijkant douwen en heel raar met zijn kop heen en weer  :( nou ik kreeg een rolling dacht hij zal toch geen hersenbloeding krijge  :nailbiting: kwame na veel gezoek aan en de dierenarts kijken naar zijn snavel en besloot er een stukje af te halen en dicht te maken zodat prada niet meer zoveel pijn had. nou ik die spreekkamer uit en rich bleef erbij. nou ik hoorde prada schreeuwe niet te zuinig  :cry: ik dus ook helemaal van slag en die assistente mij trooste in de wachtkamer  :cry: bleek nou prada was zo hard aan het schreeuwe omdat die dierenarts hem in een handoek beetpakte  :( maar toen ie uiteindelijk dat stukje van zijn snavel weghaalde en dichtmaakte gaf prada haast geen krimp zie rich  :CENS ik kreeg pijnstillers mee voor prada en je kon gelijk merken dat de meeste pijn weg was  :thumsup: prada was rustiger en lied zijn tongetje gewoon in zijn bekkie en schudde niet meer met zijn koppie  :thumsup: kreeg onderweg elke keer kusjes van prada en nu gaat het  goed met hem hoor  ;) eet weer wel voorzichtig :CENS  al met al weer een heel avontuur voor de zaterdagavond pfffffff  :seestars: op de terugweg was er daar kermis en vuurwerk nou prada keek zijn oogjes uit naar dat vuurwerk vondt het volgens mij wel wat  :) gr mar

Offline Lejah

• Super Parrot
Re:bloedende snavel
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2009, 16:50:50 pm »
Joh wat een toestand!
Hoe gaat het vandaag met Prada? En heb je enig idee hoe het gekomen is?
Veel beterschap!

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #2 Gepost op: september 13, 2009, 17:46:04 pm »
vandaag gaat het goed met prada hij eet weer voorzichtig en loopt wat rond op de speelplaats  ;)  zijn snavel is nog wel een beetje gevoelig dus echt spelen met speelgoed op de speelplaats doet ie nog niet echt. maar het gaat stukke beter dan gister  :thumsup: ik denk dat toen hij van de speelplaats af wou hij met zijn snaveltje op de grond is geland anders zou ik het niet weten want hij lande vlak voor shana (me golden retriever) maar nergens tegen aan  :CENS
« Laatst bewerkt op: september 13, 2009, 17:47:59 pm door Marian »

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #3 Gepost op: september 13, 2009, 20:54:40 pm »
als je het nog eens moest voorhebben ,probeer dan zijn bek in bloem te duwen, het helpt meestal om het bloeden te stoppen
je moet wel naar de va als het stukje hangt te bengelen
soms mag ik het er zelf afhalen ,soms niet , prada zal nog een paar daagjes kalmpjes aan doen met de bek ,maar binnen een paar dagen is z egewoon weer de oude  ;)

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #4 Gepost op: september 13, 2009, 23:24:02 pm »
dank je  voor de tips  :-* prada voelt zich inderdaad stukke beter dan gister gelukkig.

Offline bibi

• Net zelfstandig
« Reactie #5 Gepost op: september 14, 2009, 09:12:29 am »
Jeetje zeg wat een schrik  :(
Verschikkelijk.
Maar fijn dat het al iets beter gaat :thumsup:
Geef Prada maar een kusje van mij.

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #6 Gepost op: september 14, 2009, 11:41:37 am »
 :thanks: zal ik doen  ;)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #7 Gepost op: september 14, 2009, 13:25:16 pm »
Ohh dat was ff schrikken  :(

Gelukkig is het alweer aan de betere snavel met Prada ;)
Geef 'm maar een dikke knuffel.

Offline Marian

• Broedrijp
« Reactie #8 Gepost op: september 14, 2009, 14:10:00 pm »
dank je zal ik doen. nou van al die knuffels moet ie zeker opknappe  :)