zoals jullie weten zitten lotje van 1 jaar en pimmetje van 2 samen in 1 kooi
ik moet zeggen, had niet verwacht dat dat zo goed zou gaan, super zelfs, ach ja ze hebben wel eens momenten dat ze elkaar zitten te happen en naar elkaar uit halen maar niks om je druk over te maken..
Nou is lotje een mama`s kindje vanaf het begin af aan wou ze alleen maar bij mij zitten, als iemand haar probeert te aaien of wil laten opstappen krijst ze de hele boel bij elkaar alsof ze af gemaakt word

Zodra de kooi dan ook open gaat vliegt ze naar mij toe, en hoe vaak ik haar ook terug zet, ze gaat bij niemand anders zitten, steeds komt madammeke terug

Pimmetje vliegt niet maar komt te voet wel waar hij wil zijn, van de week kwam hij dus naar mij toe en was kusjes aan het geven, lotje zit op de kooi en ziet dat....
Neemt een duik en komt ter hoogte van mijn kin zitten, en wat doet pimmetje, die haalt uit en bijt me keihard in mijn kaak, bloed natuurlijk

heb pimmetje ff op de kooi gezet, lotje gepakt, de kooi in gezet, deurtje dicht en pimmetje weer gepakt.
Ik wist dus op dat moment echt niet of ik hem moest straffen of niet, kon me zijn reactie op dat jaloerse kreng ook wel voorstellen, zit ik 2 tellen bij het baasje, komt die tut er ook weer bijhangen

hoe kan ik dit nu het beste aanpakken, kan slechts als pimmetje uit de kooi is lotje opsluiten
Denk ook niet dat ik van dat eenkennige van lotje afkom, de kinderen proberen het wel, ze stapt ook wel met veel gemopper op maar zodra ze op de vinger zit vliegt ze wel naar mij toe en als ik er niet ben wel ergens anders heen waar ze "veilig" zit.
iemand tips?