Auteur Topic: Mijn valkjes in de wipsferen..  (gelezen 981 keer)

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
Mijn valkjes in de wipsferen..
« Gepost op: november 09, 2010, 20:08:47 pm »
Mijn valkjes, de geparelde en lutino die binnen zitten, konden het helemaal niet met elkaar vinden. Vaak ruzie/bekvechten en ik dacht, aangezien ze allebei nogal veel fluitjes enz kunnen(lutino wel meer hoor) dat het 2 mannetjes waren.. Nu deed de geparelde al 2 dagen 'appart'.. steeds van die kleine piepgeluidjes maken en helemaal plat op stok/speelboomplaat liggen. Ik dacht dus al.. ow, die wil wippen :-[ Maar had dus echt niet verwacht dat de lutino er op zou duiken, wat dus net gebeurde ;D Ze zaten even later ook al elkaars koppie's uit te pluizen dus het word nog wel wat misschien, ook al is het nu een beetje een haat-liefde relatie :)

Maar goed, deze valkjes zoeken dus, nogsteeds :), een nieuw huisje, en het zijn wel broer en zus(of homo'tjes :), lijkt me sterk)
Wat zouden jullie doen, appart proberen te verkopen of samen? Want al blijven ze samen is natuurlijk wel leuker, vooral al worden ze nog wat closer, maar ja.. tzijn wel brother en sister hé!

Offline smie

• Broedrijp
Re: Mijn valkjes in de wipsferen..
« Reactie #1 Gepost op: november 09, 2010, 21:04:36 pm »
bij elkaar of zonder maak weinig uit als ze er maar niet met deze twee een nestje willen :nailbiting:  pure inteelt, voorblijven kunnen ze dit ook niet als ze bij elkaar zitten jij wel.  ;)

Elien

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 10, 2010, 00:10:50 am »
Als ze aan elkaar gehecht zijn zou ik ze samen verkopen, maar echt wel zeggen dat ze niet mogen kweken.
En dan natuurlijk hopen dat ze het niet doen.
Het is een moeilijke beslissing.

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #3 Gepost op: november 10, 2010, 13:30:46 pm »
Tja.. vond ik dus ook. Al hield ik ze zelf dan was het zowieso geen probleem. Nouwjaah.. ik zeg het er gewoon duidelijk bij, ALS iemand ze wil hebben :-[ En dan maar hopen dat ze het ook echt niet gaan doen..