Auteur Topic: Gestolen grijze roodstaart herkent baasje!  (gelezen 1412 keer)

Offline sandra

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
Gestolen grijze roodstaart herkent baasje!
« Gepost op: augustus 25, 2011, 16:56:23 pm »
Dit las ik net in het AD:

Een grijze roodstaartpapegaai, die deze maand werd gestolen uit een instelling in Barneveld, heeft op een dierenmarkt in die plaats zijn baasje herkend. De vogel kwam direct toen zijn baas hem bij de naam riep. Een 30-jarige man uit Hilversum, die de papegaai te koop aanbood, is ter plekke aangehouden.

Uit de instelling werden ongeveer zeventig vogels gestolen. Behalve de roodstaartpapegaai had de Hilversummer een eveneens uit de instelling gestolen voorhoofdsamazonepapegaai bij zich. In zijn woning trof de politie nog eens een kaketoe en een papegaai aan, die ook werden gestolen.

De eigenaar van de vogels was getipt dat zijn dieren op de markt waren gezien. Hij nam de politie mee om poolshoogte te nemen. De man uit Hilversum zit vast, de politie zoekt nog naar de andere gestolen vogels.

Offline Betty

• Aan de leg
  • Jack & Jill
Re: Gestolen grijze roodstaart herkent baasje!
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2011, 19:22:52 pm »
ooh wat goed van dat grijsje  :a036:

Maar wat een misbaksel is die Hilversummer  :angry: En dan nog zo brutaal zijn om er mee op de markt te gaan staan  :-X :-X

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2011, 19:46:45 pm »
Inderdaad, dan spoor je toch niet.. Heel erg leuk gegaan zo!! Ik weet nog dat ik toen Sjakko 8 jaar geleden weg was en in het zwembad in een boom zat haar riep en dat ze haar akoppie naar beneden deed en zei: oehoe.. ik riep: kom maar en ze vloog zo op mijn hand!!  :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart:

Offline smie

• Broedrijp
« Reactie #3 Gepost op: augustus 25, 2011, 20:11:16 pm »
 :thumsup: :a036: geweldig ;D

Offline sandra

• Broedrijp
« Reactie #4 Gepost op: augustus 25, 2011, 22:03:59 pm »
 :hart: Die Sjakko.... dan sta je toch ff met een brok in je keel denk ik, daaruit blijkt maar weer dat wij als "baasjes" niet alleen gek op ons gaaike zijn, maar dat de liefde toch ook wederzijds is he  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #5 Gepost op: augustus 26, 2011, 13:30:29 pm »
Dat moment vergeet ik nooit meer Sandra.. inderdaad gaat er een golf van emoties door je heen  :hart: :hart: :hart: :hart: