Auteur Topic: luiaards  (gelezen 2294 keer)

Offline Betty

• Aan de leg
  • Geslacht: Vrouw
  • Jack & Jill
Re: luiaards
« Reactie #15 Gepost op: juli 16, 2012, 22:03:49 pm »
heb ook een Akoestische gitaar die nou ook voor sier staat mijn vinger zijn te kort om een goede grip te krijgen  :)

Die vingers van jou zullen wij dan eens bekijken, want die smoesjes kennen wij  ;D

Offline Betty

• Aan de leg
  • Jack & Jill
« Reactie #16 Gepost op: juli 16, 2012, 22:05:07 pm »
Ik heb ooit wel eens een liedje eruit kunnen krijgen, mijn man heeft een poging (cursus) gedaan, maar hij hangt nu eigenlijk voor de sier aan de muur.
Overige instrumenten hier in huis zijn een blokfluit, mondharmonica en een accordeon.
Geen idee hoe de pyrrhura's daarop zullen reageren  :)

Ze waren er net weer even uit, en met de jongste dochter is geen enkel probleem, typisch he..ze willen allemaal heel graag bij haar zitten en tot nu toe is ze nog niet gebeten.
Hm.. zou het haar luchtje zijn?
Bij het terug brengen naar de kooi, begon Moppie (bijnaam Monster) zich weer bazig op te stellen, alsof de kooi zijn territorium is.

Is het niet zo dat hij niet terug naar de kooi wil/
Cees hapt ook weleens als hij dat niet wil,en weer een gaatje.... maar ik heb hem nu door  ;)

Offline Ineke

• Super Parrot
  • Knabbel,Balou, Vaaltje,Sunny en Rikkie.
« Reactie #17 Gepost op: juli 16, 2012, 22:08:10 pm »
dat dacht ik ook net. Als Vaaltje niet naar de kooi wil gaat ze op een onmogelijk plekje om te pakken zitten en dreigen met haar snaveltje :nailbiting:
Meestal mag ze dan (ohh hoe fout ) nog even blijven waar ze zit, tenzij ik weg moet, en moet ik weg dan mag ze op het touw stappen. Ze weet dat in het touw bijten geen pijn doet, dus dan stapt ze meteen op  :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: juli 17, 2012, 10:46:19 am »
Wat een superschattige foto  :hart: