Auteur Topic: waterbakje of fles?  (gelezen 6398 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: waterbakje of fles?
« Reactie #30 Gepost op: april 07, 2005, 17:00:37 pm »
Ja, Corina... andere manieren dan maar, dat kleine drinkbakje is ook niet écht geschikt om te badderen.. Zoals je weet zet ik wel eens gauw een schaal erin als ie in zijn drinkbakje begon te badderen...  ;)

Nanda

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: april 07, 2005, 17:35:39 pm »
Hoi,

Dat heb ik ook geprobeert hoor een schaaltje erin als hij begon te badderen in zijn drinkbakje. Maar daar trapt ie niet in. ???
Hij vindt zijn drinkbakje een veel lekkerder badje ::)

BirdmAster

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: april 07, 2005, 18:37:08 pm »
Enigste nadeel van die flessen is dat ze soms zo moeilijk op te hangen zijn. Die bakjes kon je vastklikken, deze flessen zijn alleen met extra ijzerdraad op te hangen. Voor de rest is het wel een stuk minder geknoei en ik ben ook erg tevreden ...

Riboet

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: april 07, 2005, 18:55:44 pm »
Hoi,

Dat heb ik ook geprobeert hoor een schaaltje erin als hij begon te badderen in zijn drinkbakje. Maar daar trapt ie niet in. ???
Hij vindt zijn drinkbakje een veel lekkerder badje ::)

Hier vanmiddag ook weer. Middel dook in zijn drinkbak. Dus ik snel water in de wasbak gedaan, Middel opgehaald en hem daar in gezet. Maar meneer vond het niet goed. Ik hem nat gemaakt, zo van: maar dan heb je toch nog lekker gebadderd. Zet ik die druipende gaai weer terug in de kooi en wat doet ie.....?

Juist ja, duikt alsnog in zijn drinkbak en baddert opnieuw.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #34 Gepost op: april 07, 2005, 19:41:22 pm »
Haha!! En Barbara, als je het drinkbakje weghaalt en een schaal daar in de buurt zet? Bij mij werkt het echt!! ;)

Riboet

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: april 07, 2005, 19:59:28 pm »
Had ik de vorige keer al geprobeerd. Geen effect :(. Het is OF douchen OF drinkbakje. Eigenwijze grijzen  >:(

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #36 Gepost op: april 07, 2005, 20:11:10 pm »
Sproeien jullie ze niet?
Ik sta al weer regelmatig met de plantenspuit in de voliere en zomers zelfs met de tuinslang op sproeistand  :thumbsup:

waldy

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: april 07, 2005, 20:19:13 pm »
ja dat doen wij hier ook hoor met de plantespuit of tuinslang maar ze hebben toch ook een grote water schaal hier hoor :)

Nanda

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: april 07, 2005, 23:07:08 pm »
Hoi,

Tatoo gaat bijna dagelijks mee onder de douche maar toch vindt ie het heerliijk om ook zijn eigen baddertijd in te kunnen delen.
Of misschien vindt ie 1x per dag niet genoeg?
Hij is gewoon erg schoon op zichzelf :)